دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام کذایی

حوزه / رئیس دانشکده علوم قرآنی هرمزگان گفت: حمایت و دفاع از مظلوم و تقبیح ظلم و مواخذه ظالم برای امت‌های اسلامی یک امتحان بزرگ است.

حجت‌الاسلام سعید کذایی رئیس دانشکده علوم قرآنی هرمزگان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، با محکومیت حملات ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی به مردم غزه و بیمارستان المعمدانی، اظهار داشت: مسئله فلسطین، در واقع مسئله تمام جهان اسلام است و اختصاص به‌خود ملت فلسطین تنها ندارد، بلکه این مسئله مربوط به همه مسلمانان عالم است.

وی با بیان اینکه قدس شریف قبله اول مسلمانان عالم و برای مسلمین سرزمین مقدسی است، گفت: در اینجا مسئله ظلم مطرح است، مسئله زیادی خواهی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و مسئله تجاوز به صاحبان حق و ظالم و مظلوم است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی هرمزگان بیان کرد: باید ترسید از روزی که خداوند، داد مظلوم ستمدیده را از ظالم می‌ستاند و باید پروا داشت از روزی که خداوند حکیمِ متعال گوشه‌ایی از قدرت نامحدودش را به حمایت و دفاع از مظلوم به رخ ظالمِ متجاوز بکشد.

حجت‌الاسلام کذایی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) مبنی بر اینکه: «یوم المظلوم علی الظالم اشد من یوم الظالم علی المظلوم» روز موعود روزیست که مظلوم به حق خود خواهد رسید و ظالمان هم با نهایت خواری و ذلت به نتیجه اعمال زشت و دور از انسانیت خود می‌رسند و خوی سرکش درندگی آنها افسار زده می‌شود.

وی یادآور شد: حمایت و دفاع از مظلوم و تقبیح ظلم و مواخذه ظالم برای امت‌های اسلامی یک امتحان بزرگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha