یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه مشگین

حوزه/ حجت الاسلام باوقار گفت: اکنون تمامی گروه‌های مقاومت در فلسطین و سایر کشورها جهت نابوی کامل اسرائیل با هم متحد شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام رضا با وقار امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشگین شهر که در مصلای این شهر برگزار شد، با تشریح اوضاع حساس کنونی خاورمیانه به‌ویژه وضعیت فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، اظهار داشت: اکنون تمامی گروه‌های مقاومت در فلسطین و سایر کشورها جهت نابوی کامل اسرائیل با هم متحد شده‌اند.

وی با اشاره به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع متولیان و دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای استان لرستان، تصریح کرد: حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی ضربه تعیین کننده و ترمیم ناپذیری بر پیکره رژیم غاصب و پوشالی اسرائیل وارد کرد.

امام جمعه مشگین شهر افزود: تردید چند روزه اسرائیل در حمله زمینی به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی نشان از ضعف ارتش این رژیم است و حضور سراسیمه رئیس جمهور آمریکا و برخی دیگر از سران کشورهای اروپایی در اسرائیل تلاشی بیهوده برای جلوگیری از زوال زود هنگام این رژیم است.

وی عنوان کرد: مطمئنا با یاری و نصرت خداوند و حمایت همه آزادی خواهان جهان و مجاهدت رزمندگان مقاومت، پرونده این رژیم غاصب برای همیشه بسته خواهد شد.

حجت الاسلام باوقار در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی یاد و خاطره۷۸ شهید دانش آموز از جمله چهار شهید زیر ۱۲سال مشگین شهری را گرامی داشت و خواستار حضور پر رنگ اهالی منطقه در ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی شد.

وی، دشمن شناسی، بصیرت، آگاهی، ولایت‌مداری و اعتماد به‌نفس را از جمله ویژگی‌های جوانان و نوجوانان بسیجی بیان کرد و یادآور شد: در سالروز شهادت شهید آیت الله قاضی طباطبایی قرار داریم، اخلاص، تعبد، داشتن دانش وعلم وافر، شهامت، شجاعت و ایثار در راه حق از جمله خصوصیات برجسته این شهید والا مقام بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha