دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: باوجود اینکه دشمن تمام توان خود را به‌کار گرفته تا خانواده‌ها را به‌سوی ارزش‌های غلط و فرهنگ منحط غرب سوق دهد، اما در مقابل شاهد تحولی عظیم در حوزه قرآن و معارف دینی در سطح کارکنان و خانواده‌های ارتش هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب امروز در مراسم جشن قرآن دانش آموزان با بیان اینکه قرآن، دریایی از رحمت، برکت و نور است، اظهار داشت: انس و تمسک با قرآن کریم می‌تواند سد محکمی در مقابل بحران‌های روحی و روانی جامعه امروزی باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی برای گسترش فرهنگ قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، افزود: باوجود اینکه دشمن تمام توان خود را به‌کار گرفته تا خانواده‌ها را به‌سوی ارزش‌های غلط و فرهنگ منحط غرب سوق دهد، اما در مقابل شاهد تحولی عظیم در حوزه قرآن و معارف دینی در سطح کارکنان و خانواده‌های ارتش هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند شمالغرب با اشاره به اینکه فاصله گرفتن از فرهنگ قرآنی می‌تواند پیامدهای ناگوار و ناخوشایندی را برای جامعه اسلامی به همراه داشته باشد، خاطرنشان کرد: پیوند خوردن با تعالیم قرآن کریم و اندیشه‌های ائمه معصومین(ع) می‌تواند راهگشا و پاسخگوی بسیاری از مشکلات پیش روی جوامع امروزی باشد.

حجت الاسلام جبرائیلی تأکید کرد: اقدامات بسیار خوبی برای گسترش فرهنگ قرآن کریم در سطح کشور انجام شده، ولی این حرکت‌ها نیازمند رشد و توسعه بیشتر است و نباید به برنامه‌های کوتاه مدت اکتفا کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha