سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
آرم دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با تصویب هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی، عنوان معاونت منابع انسانی و پشتیبانی به "معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی" تغییر یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ثنایی با بیان این مطلب بیان داشت: با نگاهی اجمالی به تاریخچه مدیریت سرمایه انسانی و واکاوی اصطلاحاتی نظیر نیروی کار، نیروی انسانی، منابع انسانی و در نهایت سرمایه انسانی درمی یابیم که سیر تغییرات ایجاد شده در ادبیات مربوط، نشان دهنده تغییر رویکرد سازمانهای پیشرو در قبال نیروی کار و اتخاذ نگاه سرمایه ای به کارکنان می باشد.

وی افزود: از سوی دیگر با عنایت به ماهیت دینی و حوزوی نهاد مقدس دفتر تبلیغات اسلامی اصلاح این رویکرد و نگاه دوچندان می نماید و به عبارت دیگر اصطلاحاتی مانند نیروی انسانی و منابع انسانی متعلق به بیش از چندین دهه قبل بوده و بار معنایی این اصطلاحات باعث فروکاستن نگاه ارزشی به کارکنان می گردد.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر ادامه داد: از این رو با عنایت به اهمیت بار مفهومی واژگان و همچنین ضرورت متناسب سازی عناوین و کارکردها، ضرورت اصلاح رویکرد و تغییر عنوان "معاونت منابع انسانی و پشتیبانی" به "معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی" مشاهده شد.
وی اظهارداشت: بدیهی است با این تغییر رویکرد و انجام اصلاح عنوان، کارکردهای توسعه ای و توانمندسازی سرمایه انسانی این مجموعه تقویت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ثنایی خاطرنشان کرد: این اصلاحات و تغییر عناوین، در سایر بخشهای مرتبط با معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و مدیریت های مرتبط در مراکز هزینه نیز تأثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha