یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1

حوزه/ نشست مسئول اداره گروه های تبلیغی مدیریت تبلیغ تخصصی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه و کارگروه مدیران گروه های تبلیغ تخصصی فضای مجازی و رسانه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کارگروه مدیران گروه های تبلیغی معاونت تبلیغ با موضوع سیاست ها و راهبردهای تبلیغ مجازی نسبت به آینده جنگ فلسطین و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در سالن آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حضور ۱۸ مدیر گروه تخصصی فضای مجازی و رسانه برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: در این جلسه هم اندیشی که تمامی مدیران نکات خودشان را بیان کردند، مقرر گردید نسبت به برگزاری کمپین و پویش ها و .... توجه ویژه ای شود، همچنین در پایان جلسه قرار شد هفته آینده یکشنبه ۱۴ آبان ماه هم جلسه برگزار گردد و طرح ها و ایده های مدیران گروه های تبلیغ تخصصی فضای مجازی و رسانه تکمیل و برای اجرا در میدان آماده گردد.

حجت الاسلام کلاته مسئول اداره گروه های تبلیغی در این زمینه افزود: یکی از ظرفیت های فوق العاده ای که در معاونت تبلیغ وجود دارد بالغ بر ۸۰۰ گروه تبلیغی می باشد که برخی گروه های کشوری و برخی استانی و برخی تخصصی می باشند و در عرصه های مختلف تبلیغی مشغول فعالیت می‌باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha