پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ اجرای طرح سطح سنجی و ارزیابی آموزشی در مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ طرح سطح سنجی و ارزیابی آموزشی مدارس علمیه خوزستان به همت معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان در حال اجراست.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، طرح سطح سنجی و ارزیابی آموزشی مدارس علمیه خوزستان به منظور ارزیابی و سطح سنجی واحدهای آموزشی و برطرف کردن مشکلات آموزشی مدارس علمیه به همت معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان در حال اجراست.

در همین راستا حجت الاسلام سید عباس موسوی معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان به همراه جمعی از کارشناسان واحدهای آموزشی به شهرستان‌های مختلف استان سفر کرده و ضمن عرض خداقوت، از نزدیک فضا، سطح، امکانات و مشکلات آموزشی مدارس علمیه این شهرستان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان به بیان توضیحاتی درباره نحوه اجرای این طرح پرداخت و اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان سرکشی و بازرسی از مدارس علمیه در راستای توانمندسازی و حل مشکلات آموزشی است که در این بازرسی‌ها نقاط ضعفی که در مدارس وجود دارد حل و نقاط قوت شناسایی و تقویت می‌شود.

وی افزود: در این بازرسی‌ها در ابتدا نقاط ضعف و قوت معاون آموزش هر مدرسه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز، برای معاون دوره‌های توانمندسازی برگزار شود.

حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: در ادامه طی جلسه‌ای، بررسی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته توسط معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان در اختیار مدیر هر مدرسه قرار می‌گیرد تا اقدامات مقتضی را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات انفرادی و عمومی با طلاب جهت رصد مشکلات و نیازمندی‌های آن‌ها و حتی المقدور برطرف کردن مشکلات و نیازمندی‌ها از دیگر اقدامات معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان در این سرکشی‌ها بوده است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: طرح سطح سنجی و ارزیابی آموزشی تاکنون در مدارس علمیه شهرستان‌های ایذه، باغملک، هفتکل، دزفول، شوش، خرمشهر، آبادان، بندرامام، ماهشهر، امیدیه، بهبهان، رامهرمز، اندیمشک، سوسنگرد، کرخه، اندیکا، مسجد سلیمان و هویزه اجرا شده و بنا داریم به‌زودی این مهم را در تمامی مدارس استان خوزستان داشته باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha