یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب‌شیر گفت: اگر ممالک عربی و اسلامی باید روابط اقتصادی سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند در این صورت رژیم جعلی اسرائیل دوام نخواهد آورد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام یوسف پورگجینی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب‌شیر در قبل از خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم عجب شیر اظهار داشت: وقتی عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاد دنیا متوجه شد اسرائیل که ادعای پیچیده‌ترین سرویس های اطلاعاتی دنیا و چهارمین ارتش دنیا را داشت می شود این گونه دچار شکست جبران ناپذیر شد.

وی به ماهیت رژیم صهیونیست اشاره و بیان کرد: دکترین نظامی اسرائیل اصل بازدارندگی، اصل هشدار یعنی تقویت اطلاعاتی امنیتی، انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن و دفاع از شهروندان در مقابل حملات را در حکومت نامشروع خود مطرح کرده است.

حجت الاسلام پورگجینی اظهار کرد: اگر ممالک عربی و اسلامی باید روابط اقتصادی سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند در این صورت رژیم جعلی اسرائیل دوام نخواهد آورد.

وی با اشاره به رویداد مهم و تاریخی در ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب گفت: تبعید امام راحل به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی و کشتار دانش آموز توسط رژیم فاسد شاهنشاهی از جمله این وقایع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha