یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مایه تأسف و شرمساری است که امروز جمعیت یک و نیم میلیاردی جهان اسلام در برابر این همه جنایت و کودک کشی اسرائیل غاصب سکوت پیشه کرده‌، بی‌شک این سکوت نشانه ترس و یا مصلحت اندیشی ابلهانه آنان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی امشب در نشست بصیرتی با طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار که با موضوع بررسی و تحلیل اوضاع فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: صهیونیست‌ها امروز با هدف و نیت شیطانی خود به‌دنبال عملی کردن توطئه خویش علیه جهان اسلام می‌باشند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن صهیونیستی در این راه برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت بسیاری در دستور کار خود دارد و بی‌گمان این برنامه‌ها با حمایت آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و دیگر کشورهای مستکبر در حال انجام است.

استاد حوزه علمیه کردستان افزود: صهیونیست‌ها به‌خوبی می‌دانند که در برابر مبارزین حماس قدرت و یارای دفاع از خود را ندارند، بنابراین امروز دست به دامان ابرقدرت‌هایی همانند آمریکا و انگلیس شده‌اند و به عینه می‌بینیم که روزانه صدها تن بمب و موشک بر سر ملت فلسطین و غزه می‌ریزند که این یک نسل کشی بزرگ در قرن اخیر محسوب می‌شود.

حجت الاسلام محمودی با انتقاد از موضع منفعل جهان اسلام در برابر این نسل کشی و جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها، یادآور شد: مایه تأسف و شرمساری است که امروز جمعیت یک و نیم میلیاردی جهان اسلام در برابر این همه جنایت و کودک کشی اسرائیل غاصب سکوت پیشه کرده‌اند که بی‌شک این سکوت نشانه ترس و یا مصلحت اندیشی ابلهانه آنان است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: در میان کشورهای اسلامی تنها این ایران اسلامی است که همواره حامی آرمان‌های ملت فلسطین بوده و هست.

وی با تأکید بر اینکه امروز بهترین فرصت برای مسلمین است که این غده سرطانی را از روی جهان محو نمایند، خاطرنشان کرد: مسلمین اگر به وحدت و انسجام واقعی و مورد نظر قرآن و رسول خدا(ص) برسند هیچ قدرتی نمی‌تواند به آنها زور بگوید، ولی باید اذعان کرد که برخی از سران کشورهای اسلامی از روی ضعف و استیصال در بحث مسئله فلسطین سکوت مرگباری در پیش گرفته‌اند که این مایه شرمساری برای امت اسلام است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار یادآور شد: امیدواریم هرچه زودتر وعده الهی محقق شود و اسرائیل غاصب و جنایتکار از صحنه روزگار محو گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha