شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت

حوزه/ حسن فضل الله گفت: معادلات ترسیم شده توسط سید حسن نصرالله و مسیرهایی که ایشان برای مرحله بعدی در سخنرانی خود مشخص کرد، برگرفته از مسئولیت حقوقی، اخلاقی، میهنی و ملی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت طی سخنانی گفت: معادلات ترسیم شده توسط سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و مسیرهایی که ایشان برای مرحله بعدی در سخنرانی خود مشخص کرد، برگرفته از مسئولیت حقوقی، اخلاقی، میهنی و ملی است.

وی افزود: این سخنرانی دشمن را در دایره اضطراب و وسواس قرار داد؛ چرا که دشمن نمی دانست قدم بعدی مقاومت چه خواهد کرد و آنچه برای ما مهم است این است که دشمن و بعد از آن دولت آمریکا هر سخنرانی را مورد بررسی قرار دهند و اینکه محاسبات خود را بر اساس هر حرف در این سخنرانی قرار می دهند و هر حرفی معنایی دارد که در میدان عملی می شود.

فضل الله تاکید کرد: موضع گیری حزب‌الله برخاسته از اصول و ارزش‌هایی است که وظیفه و تکلیف مقاومت را مشخص می‌کند و با خون شهدای خود، صبر مردم و فداکاری‌های آنان در دفاع از کشور و پیروزی خون مظلوم فلسطین آن را انجام می‌دهد.

عضو فراکسیون مقاومت ادامه داد: آنچه مقاومت انجام می دهد وظیفه خود اوست و مقاومت عادت دارد آن را جدا از هرگونه ملاحظات و منافعی غیر از منافع عالی ملی و مصلحت این مقابله انجام دهد، همانگونه که مقاومت امروز در غزه در دفاع از موجودیت، سرنوشت و آینده انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: چشم‌اندازی که توسط سخنرانی سید حسن نصرالله ارائه شد، بر اساس آنچه که نبرد در اینجا در مرز اقتضا می کند و آنچه برای حمایت از غزه و مردم آن و میدان در دو جبهه لبنان و غزه لازم است، می باشد و آن ها از آنچه این رویارویی با دشمن نیاز دارد آگاه ترند و این امر با بالاترین سطوح ارتباط و هماهنگی با جنبش های مقاومت به ویژه در فلسطین برای دستیابی به دو هدف توقف تجاوز و کسب پیروزی مقاومت انجام می شود.

این نماینده لبنانی بیان داشت: زمانی که سید مقاومت چارچوب را ترسیم می کند، به هر تهدید و ارعاب و بزرگ نمایی از سوی دشمن و حامی آمریکایی آن توجهی نمی کند، بلکه در همه پیام هایی که ما دریافت کرده ایم، یک کلمه از آنچه قرار بود گفته شود، تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا باید بر اساس این سخنرانی اقدام کند، افزود: سید نصر اله در عین حال به کسانی که کاری جز صحبت کردن ندارند اهمیتی نمی‌دهد. ای کاش از کشورهای خود می‌خواستند که ارتش و جنگنده برای حمایت از غزه نفرستند، بلکه مانع عبور سلاح های آمریکایی‌ها شوند که مردم غزه را از طریق حریم هوایی و آبی می کشد. تنها کسانی که امروز می‌جنگند، جنبش‌های مقاومت اینجا در لبنان و از یمن و عراق هستند، پس ارتش‌های عربی کجا هستند؟

عضو فراکسیون مقاومت تصریح کرد: آنهایی که گلوله ای به سوی دشمن شلیک نکردند یا قطره ای خون نریختند و غزه را با حرف حق پیروز نکردند، در مقامی نیستند که به کسانی که در راه قدس شهید تقدیم می کنند درس عبرت بدهند و هر گونه صحبتی خارج از چارچوب پیروزی واقعی غزه، بر گزینه های ما و آنچه به عنوان منفعت این نبرد به خاطر قدس و غزه و به نفع لبنان است، هیچ تأثیری ندارد.

فضل الله در پایان خاطرنشان کرد: هرکس با استکبار آمریکا بجنگد و با رژیم صهیونیستی مبارزه کند و با تمام وجوه ارعاب با عزم برای ادامه مبارزه روبرو شود، به هیچ حرفی اعتنا نمی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha