یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسن عز الدین عضو فراکسیون مقاومت لبنان

حوزه/ حسن عزالدین، تأکید کرد: این مقاومت و اخلاص آن است که معادله را با این دشمن ترسیم می کند و این چیزی است که از میهن محافظت می کند نه دیپلماسی.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن عزالدین، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت و نماینده مجلس لبنان در مراسم بزرگداشت هادی علی رضا شهید طریق القدس، توسط حزب الله در منطقه تفاحتا برگزار شد، تأکید کرد: این مقاومت و اخلاص آن است که معادله را با این دشمن ترسیم می کند و این چیزی است که از میهن محافظت می کند نه دیپلماسی.

عز الدین گفت: خطاب به هیئت هایی که نزد ما آمدند، خود را خسته نکنید و در وقت خود صرفه جویی کنید، زیرا باید بر دشمن اسرائیل فشار بیاورید تا تجاوزات خود به مردم فلسطین، غزه و لبنان را متوقف کند که اگر غیر این باشد، بیهوده تلاش می کنید.

وی افزود: وقتی دشمنی که این تجاوز را انجام داده است دست از تیراندازی بردارد، حرفی نیست و این همان چیزی است که مقاومت در فلسطین از موضع قدرت، قدرت و تسلط بر میدان اعلام کرد که در نهایت هر نبردی پیروز است.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد: دشمن اسرائیلی باید سرزمین ما را که اشغال کرده است ترک کند و ما اجازه نخواهیم داد بر روی ذره ای از خاک یا قطره ای از آب سرزمین ما باقی بماند.

نماینده مجلس لبنان اشاره کرد: آنچه امروز در لبنان ، عراق ، سوریه و یمن می بینیم وحدت در اهداف و موقعیت یابی در میادین است و هر کدام از موقعیت خود، از مقاومت در فلسطین، مسئله فلسطین و مردم غزه و همچنین از غرور و عزت خود و عزت ملتش دفاع می کند.

عزالدین در پایان تصریح کرد: ما با دو گزینه پیروزی و دفاع روبرو هستیم، ما از مقاومت، ملت فلسطین و مقدسات حمایت می کنیم و برای آنها جانفشانی و فداکاری می کنیم و دشمن را در امتداد جبهه که ما در یک جنگ واقعی وارد می شویم، نگران می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha