یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت

حوزه/ حسن فضل الله تأکید کرد: مقاومت در لبنان از این جنگ درس گرفته و تلاش، توانمندی ها و برنامه های خود را برای حال و آینده بر اساس آنچه که امروز در این جبهه اتفاق می افتد، تطبیق می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن فضل الله، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مراسم بزرگداشت ناصر احمد سعد شهید راه قدس که در حسینیه شهرک عیتا الجبل با حضور جمعی از علما، فعالان، شخصیت ها، خانواده های شهدا و انبوهی از مردم برگزار شد، تأکید کرد: مقاومت در لبنان از این جنگ درس گرفته و تلاش، توانمندی ها، تاکتیک ها و برنامه های خود را برای حال و آینده بر اساس آنچه که امروز در این جبهه اتفاق می افتد، تطبیق می دهد و قابلیت های خود را برای آینده ایجاد می کند.

وی افزود: مقاومت برای به دست آوردن هر توانایی ممکن تلاش می کند و با ذهن خلاق خود به این فکر می کند که چگونه برای تمام الزامات تحمیلی این جنگ راه حلی بیابد.

فضل الله ادامه داد: این همان کاری است که امروز برادران ما در سطح میدانی یا در سطح برنامه‌ریزی یا خلاقیت انجام می‌دهند و همه سناریوها و گزینه‌ها را در مقابل چشمان خود قرار می‌دهند و با هر تهدید اسرائیل به عنوان هدف قرار دادن کشور ما، تعامل می‌کنند و موضع و برنامه های مقابله با چنین تهدیدی و پاسخگویی به آن در سطح آن و متناسب با آن معادله ای که توسط دبیرکل حزب الله حسن نصرالله از کریات شمونه تا ایلات اعلام شد را اتخاذ می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از زاویه لبنان، کشور ما به ویژه جنوب کشور بیشترین توجه را نسبت به نتایج تجاوز به غزه دارد، زیرا آن در قلب خطر و مورد هدف دشمن اسرائیلی قرار گرفته است. پس از طوفان الاقصی، دشمن به همه گروه هایی که به لبنان آمدند و همچنین به دولت آمریکا پیشنهاد کرد که صرف نظر از هر تحولی در جبهه لبنان و رویارویی امروز، اسرائیل نمی تواند با مرز لبنان همزیستی کند؛ چرا که نیرویی مانند نیروی مقاومت دارد و خواستار رفتن آنها به لبنان و اعمال فشار برای یافتن راه حل و رهایی از حضور مقاومت در مناطق مرزی است.

عضو فراکسیون مقاومت تاکید کرد: دشمن اسرائیلی آمادگی خروج از این جبهه را نداشت و از این رو یکی از برکات جنگ ما این است که کل نقشه اسرائیل را کشف کردیم و قبل از اینکه شروع شود، با حمله پیش دستانه و با فشار و تهدیدات، آن را نابود کردیم.

وی در پایان گفت: از این رو، فداکاری‌های شهدا و جانفشانی های مردم مرزنشین، کشور را حفظ می‌کند و از جنگ گسترده اسرائیل جلوگیری می‌کند و نقشه‌های اسرائیل را که می‌خواهد عناصر قدرتی که لبنان در اختیار دارد را از میان بردارد، تضعیف می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha