سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ابراهیم امین السید

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید گفت: ما به شهدای فلسطین و کل محور مقاومت به ویژه شهدایی که در حمله وحشیانه صهیونیست ها به مرکز کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسیدند، ادای احترام می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز قدس، گفت: ما به شهدای فلسطین و کل محور مقاومت در این منطقه به ویژه شهدای صالحی که در حمله وحشیانه صهیونیست ها به مرکز کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسیدند، ادای احترام می کنیم.

وی افزود: اینها در پیروزی های مقاومت شریک هستند. به همین مناسبت این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و به همه مسئولین جمهوری اسلامی ایران، برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تسلیت و تبریک عرض می نماییم.

رئیس شورای سیاسی حزب الله ادامه داد: روز قدس با تصمیم نورانی امام خمینی (ره) مبنی بر این که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرد، به وجود آمد که گویی ایشان با چشم الهی به آینده می نگریست و یکی از درخشان ترین و زیباترین روزها همین است که در بزرگداشت روز قدس با این پایداری و صبر و مقابله و فداکاری و عزت در آن هستیم.

وی بیان داشت: آنچه در فلسطین اتفاق می افتد نشان دهنده تراکم مثبت پیروزی ها در طول چندین دهه است. جدیدترین آنها آزادسازی غزه و پیروزی قبلی آن، آزادی سال ۲۰۰۰ و جنگ ۲۰۰۶ است و آنچه امروز در حال رخ دادن است، تراکمی از شکست رژیم صهیونیستی در طول چندین دهه است.

حجت الاسلام و المسلمین امین السید تصریح کرد: بزرگترین چیزی که در این جنگ آشکار شد این است که این رژیم بیش از ۷۵ سال پیش با حمایت بین المللی و جهانی به ویژه ایالات متحده آمریکا با پول، سلاح، رسانه ها و حمایت سیاسی تأسیس شد تا به وظایف خود مبنی بر تسلیم کشور ها و ملّت ها عمل کند.

وی در ادامه گفت: پس از گذشت نزدیک به ۸۰ سال، در یکی از روزهای نورانی که در فلسطین در طوفان آزادگان رخ داد، آشکار شد که ۷۵ سال این حمایت از این رژیم، برای باقی ماندن، استقرار و احساس امنیت و آرامش آن، شفاعتی نکرده است.

عضو ارشد حزب الله اشاره کرد: این رژیم تا دندان مسلح با گروه های مقاومت مردمی و گروه های فلسطینی مقابله کند و در این جنگ قادر به دستیابی به هیچ یک از دستاوردهای خود نیست. این تصویری که از رژیم صهیونیستی به جهانیان ارائه می شود، صرف نظر از کشتارها، ویرانی ها و گرسنگی دادن ها که این رژیم مرتکب شود، از بین نخواهد رفت.

وی تأکید کرد: ما با مردمی استوار، مؤمن و صبور روبرو هستیم که دنیا آنها را نشناخته است، آنها اراده دارند و اصرار دارند که سرنوشت و آینده خود را بدون سلاح تعیین کنند. دشمنان ما از سلاح ما نمی ترسند، اما آنچه آنها را به وحشت انداخته است این انسان موجود در فلسطین و محور مقاومت است.

حجت الاسلام و المسلمین امین السید در پایان خاطرنشان کرد: نظام بین‌المللی که مدت‌ها خود را در پوشش شعارها پنهان می کردند، اما غزه آشکار کرد که این افراد منافق هستند، دروغ می‌گویند، شریک این جنایت هستند و هیچ یک از حقوق ملت‌های ما را به رسمیت نمی‌شناسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha