سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مروتی

حوزه/ کارشناس رسانه یکی از راههای ارتباط بانسل جدید را شناخت خصوصیات رفتاری و اخلاقی و ویژگی های نسلی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، عبدالله مروتی در نشست بصیرتی بانوان طلبه مؤسسه آموزش عالی حضرت زهرا (س) میبد که با همکاری پایگاه بسیج مرحوم یحیی زاده برگزار شد، به تشریح ادبیات جوانان امروزی پرداخت.

وی، تصریح کرد: تا خصوصیات اخلاقی و رفتاری نسل امروز را ندانیم چگونه می توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم؟ نسل جوان امروز به نام نسل«z» و یا هزاره نیز شناخته می‌شود. نسل«z» به افرادی گفته می شود که از دهه ۱۹۹۰ تا اوایل ۲۰۰۰ میلادی متولد شده‌اند و این نسل بیشتر با استفاده از فناوری و ارتباطات دیجیتال بزرگ شده‌اند.

کارشناس رسانه ادامه داد: نسل«z» به طور کلی به دنبال کارهایی همراه با خلاقیت و نوآوری هستند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تجربه‌های جدیدی را انجام دهند. آن‌ها تمایل دارند کارهایی را انجام دهند که به جوانان قدرت و خودپسندی می‌دهد تا به رشد و توسعه فردی خود بپردازند.

هادی سیاسی تصریح کرد: راههای بهتر برای ارتباط با این نسل از طریق استفاده از فناوری جدید و پیشرفته، احترام به خلاقیت و نوآوری، مساوی برابری و تنوع به شمار می رود.

وی از دیگر خصوصیات اخلاقی و رفتاری نسل(Z) را صداقت، احترام و انعطاف‌پذیری و پذیرش تفاوت‌ها بیان کرد و افزود:همانطور که هر نسلی دارای ویژگی‌ها و مقداری تفاوت است، نسل (Z) نیز متفاوت است و پذیرش این تفاوت‌ها و تمایل به یادگیری از آن‌ها می‌تواند به شما در ارتباط با آن‌ها کمک کند.

کارشناس رسانه در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: قضایای اخیر غزه باید برای جوانان ما و نیز دشمن شناسی تبیین شود و ما برای تبیین جوانان باید اتاق‌های اندیشه ورز همراه با رصد دشمن داشته باشیم.

مروتی با اشاره به این که در آمریکا از دو هزار اتاق فکر هزار و ۲۰۰ اتاق فکر اختصاص به کشورهای اسلامی دارد، بر دشمن شناسی، ایستادگی در برابر دشمن و تهاجم و دفاع تأکید کرد.

وی یادآور شد: نقشه راه ما در بیانیه گام دوم انقلاب امام خامنه ای به طور روشن و واضح بیان شده است و توصیه می شود که یک بار دیگر مروری بر آن داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha