پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: جبهه فلسطین جبهه حق و باطل، ایمان و کفر است تبلیغات دروغین اسرائیل می‌خواهد که ما بپذیریم که دعوا بر سر چند متر زمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته درباره فواید دنیایی وضو اظهار داشت: آب طبق نظریه دانشمندان دنیا بهترین بستر انرژی می‌باشد، حجم عظیمی از انرژی که در خاک با خورشید، سیارات، ستارگان و انرژی‌های معنوی که وجود دارد در آب ذخیره می‌شود و با استفاده از آب در وضو به انسان منتقل می‌شود.

وی افزود: در قرآن کریم دستور به شستن صورت، دست‌ها، مچ پاها و روی سر داده شده و روی پوست انسان باکتری‌های زیادی وجود دارد که در هنگام وضو از بین می‌روند پس با وضو گرفتن جلوی خیلی از بیماری‌های انسان گرفته می‌شود از جمله بیماری‌های پوستی و سرطان پوست، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های دهان و دندان، بیماری‌های تنفسی و بیماری‌های چشم.

امام جمعه عالیشهر در ادامه با اشاره به تحولات منطقه و نقشه های جهان استکبار گفت: متاسفانه تلاش دشمن با امپراتوری خبری که در اختیار دارد باعث شده بعضی از مسلمانان دچار کج فهمی شوند و حقایق را وارونه بپذیرند، می‌گویند چرا حماس صهیونیست‌ها را تحریک کرد تا آنها این همه بی‌گناه را به شهادت برسانند مگر در این سال‌ها که حماس آنها را تحریک نمی‌کرد؟ صهیونیست‌ها کاری به مردم مظلوم نداشتند، حقیقت این است که ذات پلید صهیونیست‌ها بر این اساس هست و فکر می کنند که نژاد برترند و همه مردم غیر صهیونیست باید برده آنها باشند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد بیان داشت: آنها اعتقاد دارند که زنان هم کنیز آنها هستند و هر چقدر هم لازم باشد باید کشته شوند حتی به وسیله بمب اتم که اخیراً آن را آشکارا بیان کردند.

امام جمعه عالیشهر گفت: جبهه فلسطین جبهه حق و باطل، ایمان و کفر است تبلیغات دروغین آنها می‌خواهد که ما بپذیریم که دعوا بر سر چند متر زمین است. جنگ امروز جبهه عقیده و ایمان است هر کسی که مومن باشد باید با تمام توان از فلسطین حمایت کند و با اسرائیل بجنگد.

وی ابراز داشت: سخنان بی‌پایه و اساس برخی از کسانی که در دولت قبل پست هایی داشتند نشان می‌دهد که چقدر این افراد خبیث هستند، می‌گویند ما فقط باید حمایت کنیم اگر کاری به درگیری کشید نباید به جای مستضعفین بجنگیم، به نیروهای انقلابی و جان برکف می‌گوید تندرو که باید جلوی این‌ها را گرفت منطقش این است که اگر دخالت نظامی کنیم مردم ما بمباران می‌شوند، همچنان که تحریم‌ها باعث فشار به مردم شد این منطق یعنی مقاومت را کنار بگذاریم دستمان بالا باشد که مبادا جنگ یا تحریم شود، دشمن هرچه خواست باید داد چون اگر ندهیم جنگ می‌شود یا تحریم می‌شویم.

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: تجربه ثابت کرده هزینه تسلیم بیشتر از مقاومت است و در حالی که هزینه مقاومت کمتر و موقتی است. اتفاقات اخیر و ثبت نام میلیون‌ها ایرانی برای حضور در دفاع از مردم مظلوم غزه نشان داد که ملت ما تصمیم دارد در مقابل دشمن همیشه مقاومت کند و هرگز تسلیم زورگویان عالم نخواهد شد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha