شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ علی دعموش حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش تاکید کرد: امروز امیدی به نشست استثنایی سران کشورهای عربی نیست، بلکه امید به صبر، استواری و پایداری مردم غزه و مقاومت دلیرانه است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش، نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: امروز امیدی به نشست استثنایی سران کشورهای عربی نیست، بلکه امید به صبر، استواری و پایداری مردم غزه و مقاومت دلیرانه است که با وجود تجاوز وحشیانه، قوی، توانا و منسجم است.

وی افزود: مقاومت با عزم و شجاعت تمام وارد نبرد با دشمن می شود و با تهاجمات زمینی او به شدت مقابله می کند و او را خسته می کند و خسارت های غیرقابل تصوری به سربازان و تانک های خود وارد می کند.

شیخ دعموش تصریح کرد: تهاجم زمینی به غزه و طولانی شدن رویارویی، دشمن صهیونیستی هرگز به اهداف خود دست نخواهد یافت و به نتیجه نمی رسد.

عضو ارشد حزب الله لبنان بیان داشت: دشمن گمان می کند که ادامه کشتارها و ویرانی‌ها از یک سو و عملیات الحاق و تهاجم به شهر غزه از سوی دیگر، او را قادر می‌سازد که مقاومت را در هم بکوبد یا شکست دهد و مردم غزه را تسلیم کند، امّا او بسیار متوهم است.

وی ادامه داد: مردمی که از زیر آوار و ویرانی بیرون می آیند و استواری و پایبندی خود را به مقاومت ابراز می کنند، این مردم شکست نمی خورند، تسلیم نمی شوند و سرزمین خود را ترک نمی کنند.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله اشاره کرد: مقاومتی که مجاهدانش به تانک‌های دشمن نفوذ می‌کنند و روی آن‌ها بمب می‌گذارند در حالی که سربازان در آن‌ها پنهان شده‌اند و جرأت مقابله رودررو با مجاهدان مقاومت را ندارند، این مقاومت را نمی‌توان درهم شکست و هیچ نیرویی نمی‌تواند آن را از بین ببرد. از بین بردن آن نوعی تخیل و توهم است.

شیخ دعموش تاکید کرد: نبرد امروز در لبنان و فلسطین، نبرد صبر، استقامت، ایستادگی و پایداری و جلوگیری از دستیابی دشمن به اهدافش است. مردم ما در غزه و لبنان، پیروزی حتمی و قطعی را رقم خواهند زد، زیرا ان شاء الله پیروزی با صبر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha