دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح، با بیان اینکه بسیج دانش آموزی کانونی برای تربیت جوانان انقلابی است، گفت: تشکل بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می‌شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان صبح امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز، با بیان اینکه بسیج دانش آموزی کانونی برای تربیت جوانان انقلابی است، اظهار داشت: تشکل بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می‌شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی افزود: یکی از تشکل‌های پرخیر و برکت که رشد کرده و ثمره داده است، شجره طیبه بسیج بود که به دستور حضرت امام(ره) تشکیل شد و بسیج مستضعفین، بسیج اقشار و بسیج دانش آموزی شکل گرفت و امروز شکل گیری بسیج دانش آموزی در سطح مدارس بسیار ارزشمند و جهت پیشبرد اهداف انقلاب و منویات امامین انقلاب لازم و ضروری است.

حجت الاسلام مصلح، با تأکید بر اهمیت جذب دانش آموزان در فعالیت‌های مختلف بسیج دانش آموزی، بیان کرد: بحث اهمیت تشکل‌ها بسیار ارزشمند است که قرآن نیز به ما امر کرده و انقلاب اسلامی ما هم به‌واسطه همین تشکل‌ها به وجود آمده است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های گوناگون، یادآور شد: امروز گروه‌های سرود شهرستان دشتستان در سطح کشور مایه افتخار هستند.

امام جمعه برازجان با تأکید بر لزوم برگزاری نماز جماعت در مدارس، گفت: در برنامه‌ها هم افزایی داشته باشید و با همکاری مسئولین برنامه‌های متنوعی در سطح پارک‌ها و مدارس برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha