شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: لازم است طلاب با فراگیری عرصه تحقیق و پژوهش، از قلم خود استفاده کرده و در موضوعات مختلف و مورد نیاز حوزه و جامعه دست به قلم شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در دوره تربیت پژوهشگر خلاق ویژه طلاب بوشهر با تأکید بر اهمیت امر پژوهش، اظهار داشت: برگزاری این کارگاه نقش مهمی در دانش افزایی طلاب در عرصه پژوهش دارد و می‌تواند به دانش آنها کمک شایانی کند.

وی افزود: این کارگاه انگیزه افراد را برای انجام فعالیت‌های پژوهشی بیشتر کرده و لازم است طلاب با فراگیری عرصه تحقیق و پژوهش، از قلم خود استفاده کرده و در موضوعات مختلف و مورد نیاز حوزه و جامعه دست به قلم شوند.

حجت الاسلام خدری گفت: در این دوره با رویکرد کارگاهی و تدریس مباحث تئوری و حل تمارین پژوهشی بنا داریم تا طلاب بتوانند مباحث پژوهشی را به‌صورت تئوری و عملی آموزش ببینند و در آخر هر نفر از شرکت کنندگان با تألیف یک مقاله علمی کار خود را به‌پایان برسانند.

به گزارش حوزه، جلسات کارگاه تربیت پژوهشگر خلاق ویژه طلاب بوشهر با حضور ۲۵ نفر از طلاب در مدیریت حوزه علمیه استان آغاز شده و تاکنون سه جلسه برگزار شده است.

گفتی است، حجت الاسلام اسالم از اساتید حوزه علمیه بوشهر نیز تدریس این کارگاه را عهده دار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha