شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مومنی

حوزه / حجت الاسلام مومنی با تأکید بر اینکه طرح مدارس امین فرصتی بی بدیل در عرصه تبلیغ است، گفت: هماهنگی کامل با مدیریت مدارس از تأکیدات ما به مبلغین امین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مبلغین مدارس طرح امین حوزه علمیه اصفهان با اشاره به نگاه حمایتی حوزه علمیه به طرح امین مدارس، اظهار داشت: نگاه حوزه علمیه اصفهان این است افرادی که در عرصه‌های مختلف مبلغ هستند مورد حمایت قرار گیرند.

معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، با بیان اینکه کار مدارس طرح امین یک کار تبلیغی است، گفت: این کار فردی را نیاز دارد که دارای روحیه تبلیغ باشد و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز اولویت حوزه‌های علمیه را تبلیغ بیان کردند، نگاه ما نیز نگاه تبلیغی است.

وی سال گذشته را برای اجرای طرح امین مدارس، سال دشواری عنوان کرد و افزود: به دلیل اغتشاشات و هم چنین مشکلات و مسائل مالی، سال بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم، اما در عین حال امسال وضعیت در مدارس بهتر می‌باشد.

حجت الاسلام مومنی خاطرنشان کرد: این فرصتی است که در اختیار ما قرار گرفته و مدارس امین ظرفیت بزرگی برای ارتباط با دانش آموزان است، در این دولت نیز درب مدارس به روی طلاب طرح امین باز می‌باشد.

وی با تأکید بر لزوم انتقال مشکلات و اتفاقات در مدارس به مسئولان طرح، تصریح کرد: هماهنگی کامل با مدیریت مدارس از تأکیدات ما به مبلغین امین است.

معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، اضافه کرد: ما در مدارس باید با مدیر و مربی پرورشی تعامل کنیم، این در حالی است که نیروی سازمانی آموزش و پرورش نیز نمی‌باشیم، اما بنای ما بر همکاری و تعامل است.

وی عنوان کرد: مبلغین طرح امین از ورود به مسائل سیاسی جناحی به معنای حمایت از لیست‌ها و جدل سیاسی پرهیز نمایند.

گفتنی است در سال جاری تعداد مبلغین طرح امین در کل استان ۳۰۰ نفر مبلغ مرد و ۷۰۰ نفر مبلغه بوده و همچنین برای مبلغین دوره آموزشی به دو صورت حضوری و هر ماه در شهرستان‌ها دوره‌های آموزش مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha