دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار زنجان با بیان این که در بخش‌ها و کمیته‌های اجلاس سراسری نماز کارهای مختلفی انجام شده است، گفت: عمده تمرکز در این کمیته‌ها بر روی مدارس برای ترویج فرهنگ نماز است و تلاش می‌کنیم تا این اجلاس به صورت آبرومندانه در استان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری اجلاسیه نماز با اشاره به اهمیت همکاری دستگاه‌های استانی در احصا، ارزیابی، مسائل و مشکلات در این زمینه، اظهار داشت: امیدواریم شاهد برگزاری این اجلاسیه به نحوه احسن با کمترین اشکالات و آثار ماندگار باشیم، اما توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در برگزاری بی‌نقص این رویداد مهم است.

وی یادآور شد: باید تلاش شود تا همزمانی دو رویداد سفر رئیس‌جمهور به استان و میزبانی اجلاس سراسری نماز، بدون نقص و کاستی برگزار شود.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان بر لزوم سوق دادن دانش‌آموزان به سمت مداومت در انجام فریضه نماز تأکید کرد و گفت: باید ترویج فرهنگ نماز در مدارس جدی گرفته شود.

افشارچی یادآور شد: میزبانی زنجان در اجلاس سراسری نماز، موضوع مهمی است که برگزاری مطلوب این رویداد با توجه به همزمانی سفر رئیس‌جمهور به استان و دیگر برنامه‌های سنگین و متعدد، به هماهنگی‌های بیشتری نیاز دارد.

افشارچی با بیان این که در بخش‌ها و کمیته‌های اجلاس سراسری نماز کارهای مختلفی انجام شده است، گفت: عمده تمرکز در این کمیته‌ها بر روی مدارس برای ترویج فرهنگ نماز است و تلاش می‌کنیم تا این اجلاس به صورت آبرومندانه در استان برگزار شود.

استاندار زنجان با بیان این که سفر رئیس‌جمهور به استان فرصت مهمی برای تأمین اعتبار و تعریف کردن پروژه است، ‌ اظهار کرد: در دور اول سفر استانی رئیس‌جمهور به زنجان طرح‌های بسیار مهمی به تصویب و مرحله اجرا رسید که امیدواریم در دور دوم سفر نیز با تخصیص اعتبارات و منابع مالی لازم شاهد تصویب و اجرای طرح‌های بزرگی در استان باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha