سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 1119048
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
حضور مسئول نمایندگی ولی  فقیه تیپ زرهی حضرت حجت(عج) امروز در جمع دانش آموزان مدرسه ابتدایی نیکان منطقه فولادشهر اهواز

مسئول نمایندگی ولی  فقیه تیپ زرهی حضرت حجت(عج) گفت: اگر بخواهیم به خداوند تبارک و تعالی نزدیک شویم باید نماز بخوانیم، اگر بخواهیم حصاری در برابر شیطان قرار دهیم و فریب شیطان را نخوریم بهترین حصار در مقابل مکر شیطان به تعبیر امام معصوم، نماز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) امروز در جمع دانش آموزان مدرسه ابتدایی نیکان منطقه فولادشهر شهرستان اهواز با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه فرزند صالح گلی از گل‌های بهشت است، اظهار داشت: اگر بخواهیم مصداق این فرمایش پیامبر شویم باید دانش آموزان، کار صالح از قبیل نیکی کردن به دیگران، احترام به پدر و مادر، معلم و توجه به نماز داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ زرهی حضرت حجت(عج) ادامه داد: اگر بخواهیم به خداوند تبارک و تعالی نزدیک شویم باید نماز بخوانیم، چرا که تنهاترین نزدیکی به خداوند نماز است، اگر بخواهیم حصاری در برابر شیطان قرار دهیم و فریب شیطان را نخوریم بهترین حصار در مقابل مکر شیطان به تعبیر امام معصوم، نماز است.

حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: در روایتی از امام علی(ع) آمده که هرگاه انسان به نماز می‌ایستد، شیطان حسودانه به او می‌نگرد به خاطر آنکه می‌بیند که رحمت خدا او را فرا گرفته است.

وی با قدردانی از معلمان و مدیران مدارس که دغدغه برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و حضور روحانی در مدارس را دارند، بیان کرد: ما به این معلمان افتخار می‌کنیم که شغلشان، شغل انبیاست و به خوبی به وظایف خود عمل می‌کنند، برنامه‌های مذهبی و تبلیغی باید در مدارس استمرار داشته باشد که نقش بسیار مهمی در عرصه تربیتی دانش آموزان دارد.

در پایان آموزش نماز به دانش آموزان داده شد و نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام طباطبایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) نیروی زمینی سپاه اقامه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha