شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری

حوزه / نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و استاندار استان با صدور بیانیه مشترک، مردم استان چهارمحال و بختیاری را برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و غلامعلی حیدری استاندار استان با صدور بیانیه مشترک، مردم استان چهارمحال و بختیاری را برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت دعوت کردند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خدارا شاکریم که توفیق الهی رفیق راه شد تا بار دیگر در استان ولایتمدار و دلاور پرور چهارمحال و بختیاری این سرزمین یکرنگی و عزت، میزبان رییس جمهور ولایی و مردمی حضرت آیت الله دکتر رییسی و هیئت دولت در دومین سفر استانی باشیم.

نگاه ویژه ایشان به مناطق نیمه برخوردار و استقرار عدالت‌ عمرانی و توسعه‌ای در جغرافیای کشور ستودنی است، اعتبارات و تسهیلاتی که در دور اول سفرهای استانی به این استان اختصاص یافت و پیگیری‌های بعدی برای اجرائی شدن مصوبات حاکی از همان نگاه ویژه است، قطعاً در این سفر هم شاهد مصوبات مؤثر و راهگشا خواهیم بود.

جوانان و مردان و زنان بصیر و غیور چهارمحال و بختیاری که همیشه وحدت مثال زدنی خود را نشان داده‌اند، روز پنجشنبه ۲۵ آبان هم که‌ میزبان رئیس جمهور محبوب و خدوم خود هستند، حضور فعال و یک پارچه در استقبال خیابانی و در مصلای بزرگ شهرکرد خواهند داشت و قدردانی خود را از خادمین مخلص و تلاشگر به نمایش خواهند گذاشت و بار دیگر روحیه انقلابی و مهمان نوازی‌ خود را به منصه ظهور می‌رساند.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام .../

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha