چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: برای انقلاب اسلامی ایران و دفاع از میهن عزیزمان هزینه بزرگی داده ایم و مردم صاحب اصلی این نظام و انقلابند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در یادواره شهدای دانشجوی اهر با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: برای انقلاب اسلامی ایران و دفاع از میهن عزیزمان هزینه بزرگی داده ایم و مردم صاحب اصلی این نظام و انقلابند.

وی با اشاره به تحولات منطقه عنوان کرد: اگر جبهه مقاومت به موقع اقدام نمی‌کرد الان باید شاهد یک نبرد بزرگ با داعش در کشورمان بودیم و اگر در جنگ ۳۳ روزه شاخ رژیم صهیونیستی شکست و اگر در طوفان الاقصی هیبت این رژیم منحوس و کودک کش شکست این از عنایت خداوند و دلاوری‌های نیروهای مقاومت، حماس و حزب‌الله بود.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی اضافه کرد: امروزه دشمن دنبال کنترل ذهن هاست و غول امپراتوری رسانه دنیا در تلاش است جای ظالم با مظلوم را عوض کند و طوری تبلیغات کردند که رئیس جمهور آمریکا فوراً خود را به مناطق اشغالی رساند چرا که اسرائیل قلب آمریکاست و این نشانگر آن است که دشمن، دشمن است و در اجرای اهداف شوم و جنایت خود با هیچ کس تعارف ندارد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ۱۰۰۰ شهید روحانی تقدیم ایران اسلامی شد گفت: ما در این انقلاب موهبت بزرگ، مردمی بزرگ، مکتبی بزرگ و دشمنی بزرگ داشتیم که مکتب ما مکتب امام حسین است و جبهه حق‌توام با آرامش است و نتیجه آن غلبه بر باطل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: ما می‌توانیم، شعار شهدای دانشجو بود و بیش از ۴۰۰ شهید متعلق به خطه شهید پرور اهر می باشد که نشان از وطن پرستی و ولایتمداری مردم این شهرستان دارد.

یادواره ۱۲ دانشجوی شهید اهر در راستای کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha