سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مراسم رونمایی از 40 عنوان کتاب تألیف شده توسط بانوان طلبه خوزستان

مراسم رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب تألیفی بانوان طلبه خوزستان در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران استان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان امروز در مراسم رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب تألیفی خواهران طلبه استان با تسلیت شهادت جمعی از مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی، به سالروز رحلت علامه طباطبایی(ره) اشاره کرد و گفت: این روز به همین مناسب به روز کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است و از تلاش های کتابداران مدارس علمیه خواهران استان قدردانی می کنم.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به افزایش چشمگیر تألیف ها طی سال جاری توسط بانوان طلبه، خاطرنشان کرد: طلاب خواهر در این عرصه خوش درخشیدند. در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۱ اثر، سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۱ و در سال جاری ۴۰ اثر تألیف شد.

حجت الاسلام طاهر افزود: طی سال جاری ۱۹ اثر با موضوع قرآنی و تفسیر، ۹ کتاب با موضوع کلامی، ۵ کتاب بامحوریت فقهی، ۵ کتاب موضوع اخلاقی، یک کتاب با موضوع تاریخی و یک کتاب با موضوع زن و خانواده به چاپ رسید.

وی عنوان کرد: به فضل الهی و با پیگیری های انجام شده، اولین همایش ملی با موضوع ملزومات، ساز و کارها و موانع تحقق الگوی سوم "زن مسلمان" در حال برگزاری است و سال آینده اختتامیه آن برگزار می شود.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام دبیری فرد، مسئول نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در استان و تعدادی از معاونین حوزه علمیه خواهران استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha