پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
جلسه تاثیر اخلاقی و روحی روانی مدیریت زمان و برنامه ریزی

حوزه/ اولین کارگاه تأثیر اخلاقی و روحی روانی مدیریت زمان و برنامه ریزی با حضور طلاب و اساتید در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها خواهران کنگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیش از ظهر امروز اولین کارگاه «تأثیر اخلاقی و روحی روانی مدیریت زمان وبرنامه ریزی» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با ارائه خانم ها سیده فاطمه حسینی طلبه و رقیه دشتی مشاور مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها کنگان در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیده فاطمه حسینی به تعریف مدیریت پرداخت و گفت: مدیریت یعنی هرچیزی سنجیدن و کار را به موقع انجام دادن و با تمام موانع مبارزه کردن است.

وی افزود: ماباید زمان حال را مدیریت کنیم که به غم گذشته‌ و افسوس خوردن آن به چه کنم و چه کنم های فردا تبدیل نشود.

حسینی بیان کرد: مدیریت زمان با برنامه ریزی قابل حل است، اما بیشتر افراد به آن پایبند نیستند، زیرا اراده‌ ها ضعیف است.

رقیه دشتی مشاور مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها کنگان هم گفت: داشتن اراده‌ قوی در تمامی مراحل‌ زندگی نقش اساسی در تعیین سرنوشت، هویت یابی و کمال و سعادت انسان دارد. روان شناسان معتقدند که اراده‌، مظهر شخصیت انسان است .

در پایان خانم دشتی اظهار کرد: اگر فردی اراده قوی داشته باشد شخصیت او در نظر دیگران شخصیت استوار و شکست ناپذیر بوده و در تحولات و طوفان های زندگی دچار تزلزل و شکست نخواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha