چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: امروز چهره آلوده و خشن آمریکا بر همه مردم جهان آشکار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در سومین شب از نمایشگاه روایت پیشرفت و خدمات دو ساله دولت مردمی که در محل باغ موزه دفاع مقدس برپا شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور مقایسه دو جریان و رویکرد برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما پس از انقلاب اسلامی دو نگاه وجود داشته است، مطرح کرد: نگاه نخست تمام مسائل و جریانات کشور را مرتبط با غرب می‌داند.

مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت اضافه کرد: نگاه دوم علاوه بر تلاش برای برقراری ارتباط با سایر کشورها به دنبال ارتقای ظرفیت‌های داخلی است.

وی با بیان اینکه محصول نگاه نخست تعطیلی چندین هزار واحد تولیدی بود، عنوان کرد: محصول این نگاه نیز احیای حدود ۶ هزار واحد تولیدی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با اشاره به اینکه حاصل آن نگاه آینده فروشی بود، خاطرنشان کرد: حاصل این نگاه نیز تلاش برای احیای کشور و بازپرداخت بدهی‌های دولت‌های قبل و به چرخش درآوردن چرخ اقتصاد کشور است.

مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به اینکه باید پیوسته بازگو کنیم که در آن نگاه به چه تجربه‌ای رسیده‌ایم، یادآور شد: امروز مردم فهمیده‌اند آمریکایی که برخی به آن اعتماد می‌کردند، همان آمریکایی است که کودکان را در بیمارستان به شهادت می‌رساند.

وی با بیان اینکه امروز چهره آلوده و خشن این رژیم بر همه مردم جهان آشکار شده است، ابراز کرد: با این آمریکا نمی‌شود توافق کرد بلکه باید تمام مشکلات را با تکیه بر توان داخلی رفع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha