دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماز جمعه

حوزه/ برنامه‌های متنوع و جالبی از سوی متصدیان برگزاری نماز جمعه شهر گلشهر هر هفته قبل از نماز جمعه برای عموم مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان دبستانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، برنامه‌های متنوع و جالبی از سوی متصدیان برگزاری نماز جمعه شهر گلشهر هر هفته قبل از نماز جمعه برای عموم مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان دبستانی برگزار می شود.

یکی از این برنامه‌های جذاب و شاد، عمو روحانی است که با هدف ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان قبل از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می‌شود.

برنامه عمو روحانی از چند هفته قبل با هدف جذب جوانان و نوجوانان در محیط نماز جمعه شهر گلشهر، همراه با برگزاری کلاس‌های شاد و معرفتی شروع شده و علاوه بر کلاس‌های معرفتی که با اعطای جوایز همراه است، فیلم‌های مربوط به کودکان از قبیل فیلم سینمایی بچه زرنگ نیز برای مخاطبین کودک و نوجوان پخش می‌شود.

با بررسی‌های صورت گرفته از زمان اجرای برنامه عمو روحانی، حدود ۷۰ نفر در این برنامه شرکت می‌کنند که به نسب هفته های اول مخاطبین این برنامه شاد در حال افزایش است و شاهد استقبال خوبی از این برنامه می‌باشیم و همچنین رضایت اولیاء را نیز در پی داشته است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha