دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
.

حوزه/ حجت الاسلام نورپور گفت: شجره طیبه بسیج از ثمرات مبارک و شیرین انقلاب اسلامی است و بسیجیان همواره مفاهیم ایثار، عشق، شجاعت، اخلاص، ولایت مداری و تکلیف محوری را معنا و تفسیر کرده‌اند.

گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام نورپور امام جمعه کمالشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به خطبه‌های نهج البلاغه درباره دنیا، اظهار داشت: نهج البلاغه، کتاب اخلاق، تقوا، زندگی، سیاست، فرهنگ و کتاب نقد دنیاست.

وی افزود: امام علی(ع) در نهج البلاغه فرمودند: شما را از دنیا بر حذر می‌دارم که دنیا جای سکنی گزیدن و ماندن نیست، خانه‌ای است موقت و عاریه‌ای، خوشی‌ها و سرور آن دوام ندارد و از درد و رنج و مصیبت آن نمی‌توان در امان بود، دنیا فریبنده، ناپایدار، پایان پذیر و غافلگیر کننده است.

حجت الاسلام نورپور، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار خاطرنشان کرد: باید از زحمات ارزشمند پرستاران به‌ویژه در دوران سخت کرونا تقدیر و تشکر کرد و برطرف کردن مشکلات این قشر زحمتکش از ضرورت‌هاست.

وی تصریح کرد: بانوان جامعه ما مفتخرند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی به حضرت زینب(س) تأسی کردند، هم در جریان اصل پیروزی انقلاب اسلامی و هم در ۸ سال دفاع مقدس با بذل مال و فرزند و تلاش زینبی وار راه آن حضرت را ادامه دادند.

امام جمعه کمالشهر با گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج از ثمرات مبارک و شیرین انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: بسیجیان همواره مفاهیم ایثار، عشق، شجاعت، اخلاص، ولایت مداری و تکلیف محوری را معنا و تفسیر کرده‌اند و امید است که مسئولین در هر لباس و رده‌ای که هستند ادامه دهنده راه مقدس بسیجیان شهیدمان باشند.

وی خاطرنشان کرد: همان بسیجیانی که با ایثار و فداکاری خود سوسنگردها و خرمشهرها را آزاد کردند و با فداکاری خود از کرامت مردم، استقلال و آزادی و تمامیت ارضی کشور صیانت کردند، بنابراین باید تلاش کرد تا فرهنگ بسیجی و روحیه بسیجی‌گری بر کشور حاکم شود که در این صورت کشور از هر جهت بیمه خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha