سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1119835
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
موسوی

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان لرستان گفت:صدای نابودی شیشه عمر اسرائیل به گوش می‌رسد و به زودی این رژیم جعلی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، حجت الاسلام سیدنواب موسوی ظهر امروز در تجمع مردم خرم آباد در دفاع از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با بیان اینکه جنگ ما با اسرائیل جنگی بنیادی است،افزود:اسرائیل جعلی با جنایات بی رحمانه خود در غزه با همکاری آمریکای جنایتکار روز به روز در نزد مردم آزاده جهان منفورتر شده و به سراشیبی سقوط نزدیک تر می شود.

وی با اشاره به اینکه دفاع و حمایت از مردم مظلوم وظیفه ای شرعی و اخلاقی است،خاطر نشان کرد:منطق قرآن این است که مسلمانان امت واحده هستند و رنگ ،نژاد و مرز نمی‌تواند بین آن‌ها فاصله ایجاد کند و دفاع از مظلوم در هر کجای دنیا وظیفه ای اخلاقی و وجدانی خواهد بود.

مدرس حوزه‌ علمیه لرستان با اشاره به اینکه وجه مشترک ما با مردم فلسطین، مبارزه و دشمنی با رژیم جعلی صهیونیستی است، گفت: ما غزه را خط مقدم در جنگ با اسرائیل می‌دانیم و تا پای جان از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه حمایت خواهیم کرد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اسرائیل و استکبار دشمنان مسلمانان و آزادگان جهان هستند، گفت: ما با اسرائیل پدر کشتگی و برادر کشتگی داریم و برای آزادی کامل قدس شریف با این رژیم منحوس و جعلی خواهیم جنگید.

وی با بیان اینکه اسرائیل منفور و بی رحم است، افزود: اسرائیل منفور و جعلی و آمریکای جنایتکار گوش های خود را باز کنند و خود را به خواب نزنند، چرا که آزادگان جهان بیدار و هوشیار هستند و انتقام این همه جنایات را با مقاومت، ایستادگی و در نهایت پیروزی خواهند گرفت.

استاد حوزه علمیه لرستان بیان داشت: امروز در کنار خرابه‌های غزه، صدای خرد شدن استخوان‌های تمدن پوسیده غرب و صدای نابودی شیشه عمر اسرائیل و ایادی استکبار به گوش می‌رسد.

حجت الاسلام موسوی در پایان با بیان اینکه صبر مستضعفان و آزادگان جهان از این همه جنایات لبریز شده است خاطرنشان کرد: مختصات جغرافیای عالم را ببینید، هر کسی که ذره‌ای انسانیت و شرافت دارد، امروز اسرائیل را دشمن انسانیت می‌داند و به زودی این رژیم جعلی نابود می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha