دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرائت دعای ندبه در حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۲۷ آبان تا جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ مصادف با سالروز میلاد حضرت زینب(س) از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام‌ مرتضی وافی دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی حسینی و مداحی حمید رنجبر در روز یکشنبه، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مقداد تابش، و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهران شفیعی برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین گنجی و مداحی محمد جعفری، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام اسماعیلی نیا و مداحی علی پاکزمان، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسین صدر، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل، چهارشنبه در قالب برنامه روایتگری شهدا با حضور حبیب‌الله معصوم، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی سعیدیان و قرائت زیارت آل یاسین توسط محسن قاسمی برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد و مداحی سید محسن بنی فاطمی، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری، مداحی عباس حیدرزاده و برپایی کرسی تلاوت فاطمی با حضور سید جواد حسینی، از دوشنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی و ناصر رفیعی و پنجشنبه با سخنرانی استاد تحریری و مداحی محمدرضا عاصی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد برمایی برگزار خواهد شد.

گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای محمدرضا عاصی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha