دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خالد قدومی

خالد قدّومی گفت: نتانیاهو با همکاری کشورهای عربی که به رژیم صهیونیستی کمک تسلیحاتی و امدادی می کنند مسلمانان را قتل عام می کند و سران عربی و اسلامی و برخی سرکرده های خودفروخته فلسطین حتی یک بیانیه در پاسخ به گستاخی های نتانیاهو ندادند و امروز مردم دنیا باید از حکام عربی بپرسند که چرا گوش به دهان رژیم صهیونیستی هستید؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، خالد قدّومی شامگاه شنبه در تجمع ضد صهیونیستی حمایت از طوفان الاقصی که در مسجد امام حسین (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مردم غزه مظلوم اما مقتدر هستند و از ۷ اکتبر نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی مستضعفین شروع شد و باید این روز را به نام سعادت و ملت امام حسین (ع) نام‌گذاری کرد.

وی ادامه داد: بایدن قبل از رئیس رژیم صهیونیستی در جنگ علیه ملت فلسطین شرکت کرد، چرا که می داند نابودی غده سرطانی صهیونیستی که اساس آن بر کشتار و قتل بنا شده، شروع شده است، موجودیت این رژیم توسط فلسطین در حال تحدید است و هلوکاست قرن بیست و یکم میلادی توسط صهیونیست ها در فلسطین اتفاق می افتد.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: غربی‌ها ترسو و جلاد هستند و در جنگ های صلیبی و جهانی میلیون ها انسان را قتل عام کردند و امروز جرات مبارزه با گروه های نظامی حماس را ندارند و دست به قتل عام کودکان و زنان می زنند.

وی تأکید کرد: چرا سران کشورهای عربی در قتل عام مردم فلسطین به دست رژیم اشغالگر قدس ساکت هستند و می ترسند؟ و ابوعبیده سخنگوی گردان های عزالدین قسام به درستی در پیام خود به برخی کشورهای اسلامی گفت؛ "ما نیازی به ارتش شما نداریم، شما در خانه خود بمانید و در این پیروزی شرکت نکنید. کشورهای اسلامی، عربی و برخی مسئولین فلسطین عرضه نداشتند حتی گذرگاه رفح را باز کنند.

خالد قدّومی تصریح کرد: در عملیات طوفان الاقصی دنیا در حیرت ماند و روزی که صهیونیست‌ها مشغول فسق و فجور و شراب خواری بودند مجاهدین فلسطینی در نماز شب عهد بستند انتقام ۷۵ سال جنایات علیه ملت فلسطین و اهانت به مسجد الاقصی را از رژیم کودک کش بگیرند.

وی ادامه داد: آن هایی که می گویند چرا حماس حمله به رژیم را آغاز کرد باید بدانند که قبل از طوفان الاقصی فرزندان و کودکان ما در اتاق خواب خود به دلیل نبود آب، غذا، دارو، امکانات .... می مردند و امروز در جنگ می میرند، معیارهای بین‌المللی کجا بودند؟.

نماینده حماس در ایران اضافه کرد: علت این که سراغ جنگ رفتیم این بود که ملت فلسطین زیر بار ذلت زندگی می کرد و ۷ اکتبر رژیم ددمنشانه را نیست و نابود کرد از ۵ هزار مجاهد فلسطینی که در عملیات طوفان الاقصی شرکت کرده بودند ۳ هزار نفر مأمور شکستن دیوار رژیم صهیونیستی بودند که هزینه ساخت آن ۱ میلیارد دلار بود و قبل از حمله نظامی به سرزمین های اشغالی جوانان ما حمله سایبری خود را شروع کردند.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی به گونه ای بود که سربازان رژیم صهیونیستی به روزنامه ها و خبرگزاری های خود خبر می دادند که غذا برای خوردن و اسلحه برای دفاع کردن ندارند.

خالد قدّومی عنوان کرد: وزیر خارجه آمریکا دو بار به سرزمین های اشغالی آمده و در اتاق جنگ این رژیم شرکت کرده است و هر دوبار کشتار جمعی اتفاق افتاد؛ بار اول بیمارستان المعمدانی و بار دوم بیمارستان شفا و مدرسه الفاخوره را بمباران کردند و بیلنکن برای احیای خیبر جدید در منطقه آمده بود.

وی گفت: آمریکا بعد از شکست خود در منطقه و منزوی شدن نیروهایش در منطقه تنها چاره اش را در قتل عام فلسطینی ها می بیند و امروز نتانیاهو با همکاری کشورهای عربی که به رژیم صهیونیستی کمک تسلیحاتی و امدادی می کنند مسلمانان را قتل عام می کند و سران عربی و اسلامی و برخی سرکرده های خودفروخته فلسطین حتی یک بیانیه در پاسخ به نتانیاهو که گفت؛ " هر کسی بخواهد از فلسطین دفاع و حمایت کند باید گور خودش را آماده کند" ندادند و امروز مردم دنیا باید از حکام عربی بپرسند که چرا گوش به دهان رژیم صهیونیستی هستید؟

نماینده حماس در ایران خاطرنشان کرد: هر روز تعداد شهدا و مجروحین در غزه در حال افزایش است و از بین ۱۲ هزار شهید حدود ۶ هزار کودک و زنان هستند و همه این کشتارها با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است. ای ملت اسلام، کشورهای اسلامی و پیروان حسین بن علی (ع)، آنچه که امروز در غزه اتقاق می افتد کربلای قرن ۲۱ است و حکومت های عربی و اسلامی منطقه در برابر این جنایت ها صدایی بلند نمی کنند و این سکوت ها چگونه در برابر خداوند توجیه پذیر است و امروز غزه عباس ندارد تا برای او آب بیاورد و مردم غزه را کشتند و زینب ندارد که آن را روایت کند و امروز حکام کشورهای اسلامی را چه شده است که به ندای هل من ناصر ینصرنی غزه جواب نمی دهند.!

وی ادامه داد: ای حکومت های اسلامی و حکام عرب چرا نشستید و کاری نمی کنید؟ تا کی باید افسار شما به دست نتانیاهو باشد؟ تا کی باید گذرگاه رفح بسته باشد و شما ساکت باشید؟.

خالد قدّومی افزود: کودکان و زنان قتل عام، مساجد و کلیساها تخریب، حفاظ قرآن قتل عام و بیمارستان ها بمباران می شوند و صحنه کشتار جمعی انسانی بسیار فجیعی در غزه در حال وقوع است.

وی اضافه کرد: امروز کودکان غزه علی رغم اینکه از هر خانواده ای چندین شهید تقدیم کرده اند اما از خدا می خواهند جانشان را بگیرد اما کشورشان را آزاد کند و امروز در یک پیج تاریخی قرار داریم و شاهد یک پیروزی مهم علیه دشمن هستیم که یکی از آن‌ها پیروزی در عرصه میدانی است و بعد از ۴۳ روز حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، آن ها نتوانستند کاری از پیش ببرند. فقط مردم بیگناه را به خاک و خون می کشند.

نماینده حماس در ایران گفت: در طوفان الاقصی تمام سامانه های سایبری رژیم صهیونیستی مختل شد و اگر امروز جنگ متوقف بشود رهبران رژیم صهیونیستی حرفی برای گفتن در برابر ساکنین سرزمین های اشغالی ندارند.

وی تأکید کرد: دومین عنصر در پیروزی اخیر ملت فلسطین پیروزی در عرصه سیاسی رهبران مقاومت بود، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که در عرصه بین الملل در اقلیت قرار گرفتیم، ۱۲۰ رای به باز شدن گذرگاه رفح در صحن سازمان ملل علی رغم کارشکنی کشورهای غربی، نشانگر اقبال دنیا به فلسطین است و مقاومت ما مقاومت حکیمانه است و رهبران مقاومت می دانند چگونه با دشمن مواجه شوند و مسائل را حتی زیر بمباران مدیریت کنند.

خالد قدّومی عنوان کرد: سومین عنصر پیروزی، حمایت مردمی است و امروز می بینیم در دنیا میلیون ها انسان غیر مسلمان در حمایت از ملت فلسطین قیام کردند و مردم آمریکا علیه دولت این کشور قیام و دفتر بایدن را در حمایت ملت فلسطین تخریب کرد و حضور پررنگ مردم در شهرهای مختلف ایران نیز نشان می دهد مقاومت در عرصه جلب حمایت های مردمی پیروز شده است.

وی ادامه داد: روایت درست بسیار مهم است. رژیم صهیونیستی تاکنون دنبال روایت دروغ بود و اگر امروز بمباران هیروشیما اتفاق می افتاد قطعا غربی ها آن را گردن ژاپن می انداختند و آمریکایی ها داستان های ظلم و ستم را وارونه بیان می کنند.

نماینده حماس در ایران تصریح کرد: جنگ حماس با یهود نیست، بلکه علیه جور و ظلم است. رژیم صهیونیستی امروز مانند موریانه است که دنیا را می بلعد اما امروز رژیم رو به زوالی است و وحدت مسلمین و چند عملیات ترکیبی می تواند بهار پیروزی و آزادی از نهر تا بحر را برای مسلمانان فراهم سازد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    یا معین