سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ی

حوزه / رویداد فرهنگی هنری «کنارتم رفیق» در بخش نقاشی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به یاد کودکان شهید غزه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، رویداد فرهنگی هنری «کنارتم رفیق» در بخش نقاشی از سوی فرهنگ‌سرای معراج سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به یاد کودکان شهید غزه انجام می‌شود.

محمدعلی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اعلام این خبر، اظهار داشت: این رویداد دانش‌آموزی با هدف تقویت حس انسان دوستی، همبستگی با کودکان فلسطینی و ایجاد فضای همدلی، همزمان با ۲٠ نوامبر برابر با ۲۹ آبان ماه روز جهانی کودک از ساعت ۹ صبح در حسینیه قاسم‌ بن الحسن (ع) واقع در خیابان محتشم محله سرپله کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه دانش‌آموزان شرکت کننده، پیام همدلی خود را برای کودکان مظلوم فلسطین و غزه با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم فلسطین، نقش آمریکا در هدایت و حمایت اسرائیل در نا امنی منطقه، دفاع همه جانبه کشورهای اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و نیز کشتار و شهادت کودکان و زنان مظلوم در حملات رژیم صهیونیستی با نقاشی‌های خود به تصویر می‌کشند.

وی با اشاره به اینکه در راستای روشنگری مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، دانش‌آموزان مقطع سنی ۹ سال به بالا در این رویداد حاضر شده و با استفاده از مداد رنگی، کلاژ و آبرنگ به خلق آثار نقاشی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: همراهی گروه‌های مختلف هنرمندان کاشان در رشته سیاه قلم و طراحی حرفه‌ای در حمایت و همدردی با مردم مسلمان فلسطین در این رویداد برنامه‌ ریزی شده و آثار این رویداد در پایان داوری شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha