پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1120121
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
آزمون خواهران

حوزه/ معاون پژوهش مرکز تخصصی حضرت زهرا(س)دورود گفت: تحقیق و پژوهش خروجی تحصیل در حوزه های علمیه محسوب می شود و طلاب باید برای تحقق این مهم همت خود را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، امروز کارگاه معرفی منابع پژوهشی در مرکز تخصصی حضرت زهرا (س)دورود برگزار شد.

در این کارگاه زهرا شیخی، معاون پژوهش مرکز تخصصی حضرت زهرا(س) دورود با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در دین مبین اسلام و حوزه های علمیه، بیان داشت: خروجی تحصیل و تبلیغ در حوزه های علمیه باید منجر به تحقیق و پژوهش شود و برای تحقق این مهم طلاب باید همت خود را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه طلاب باید با شور و انگیزه به دنبال تحقیق و پژوهش باشند، اظهار کرد: طلاب باید از همان بدو ورود به حوزه در کنار کسب معارف تهذیبی و آموزشی به تحقیق و پژوهش نیز بپردازند.

معاون پژوهش مرکز تخصصی حضرت زهرا(س) دورود اولین گام در پژوهش را آشنایی با منابع تخصصی در رشته های متفاوت دانست و خاطر نشان کرد: طلابی که در دوره ی عمومی مشغول هستند،بهتر است با منابع اخلاقی و تفسیری آشنایی داشته باشند.

شیخی در پایان گفت: فعالیت پژوهشی بدون داشتن اراده قوی و تلاش مستمر نتیجه بخش نخواهد بود.

وی از طلاب خواست در این مسیر با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع)با جدیت پیش روند و از کسالت و نا امیدی پرهیز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha