سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای از حضور گسترده و پرشور مردم، در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای از حضور گسترده و پرشور مردم، در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

حمایت از مظلومین و مستضعفین، شاخصه بارز مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی است و اکنون نیز که مردم بیدفاع و کودکان معصوم غزه زیر آماج حملات وحشیانه و بیامان رژیم صهیونیستی جان خود و عزیزانشان را از دست می‌دهند، فریاد رسا و بلندتر از همیشه مردم ایران است که جهان را پر کرده و وجدان‌های خفته را بیدار نموده است.

امروز به‌برکت همین فریادهای ایرانیان، تجمعات و راهپیمایی‌های مختلف و چندصد هزار نفری در قلب اروپا و آمریکا برگزار شده و سردمداران غربی را وادار به عقب‌نشینی از مواضع حمایت از کودک کشی می‌کند.

درود بر غیرت مردم فهیم و لحظه شناس آذربایجان که خط شکنان صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بوده‌اند و امروز نیز با حضور گسترده و باشکوه خود در تجمعات حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه، خشم و انزجار خود را از وحشی‌گری‌های اسراییل اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از حضور یکایک اهالی شریف و آگاه خطه آذربایجان به‌ویژه جوانان و نوجوانان برومند و فهیم، از تمامی گروه‌های مردمی، نهادها و دستگاهای اجرایی، اصحاب محترم رسانه که در این تجمع مردمی نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نموده، پیروزی نهایی مردم فلسطین و نابودی کامل رژیم صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha