دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1120107
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
غزه

حوزه/ امام جمعه شهر وحدتیه اظهار داشت: صهیونیست‌ها سعی دارند با وقفه‌های کوتاه در تهاجم زمینی، استراتژی‌ جدیدی برای موفقیت در برابر حماس پیدا کنند و شکست امنیتی خود در عرصه میدانی را لاپوشانی کنند. 

حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر اظهار کرد: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اکنون در صدد برقراری آتش بس موقت چند ساعته یا چندروزه است تا به برخی اهداف خود برسد.

امام جمعه شهر وحدتیه با اشاره به پشت پرده آتش بس چند روزه در غزه افزود: طوفان الاقصی از ۱۵ مهر شروع شده و همچنان ادامه دارد؛ رژیم صهیونیستی برای کسب دستاورد، دیوانه‌وار در حال بمباران مناطق مختلف غزه است.

حجت الاسلام صمصامی ابراز داشت: در این میان برخی کشورها از جمله مصر و قطر سعی دارند با تشدید اقدامات خود آتش‌ بس‌های موقتی در جهت ارائه کمک به بیماران در غزه اعمال کنند.

امام جمعه شهر وحدتیه اظهار کرد: در این رابطه، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس وارد مصر شده و با عباس کامل، رئیس سازمان اطلاعات مصر دیدار و درباره وضعیت کنونی نوار غزه گفت و گو کردند. همزمان با حضور رهبران حماس در مصر، مقامات امنیتی صهیونیستی و آمریکایی هم در قطر دور هم جمع شدند تا شاید راهی برای برون‌رفت از باتلاق خودساخته پیدا کنند.

حجت الاسلام صمصامی افزود: مقامات تل‌آویو و آمریکا سعی دارند با توقف چند ساعته جنگ و ارسال چند کامیون مواد غذایی و دارویی و آن هم فقط برای جنوب غزه، به جهانیان وانمود کنند که به جان غیرنظامیان فلسطینی اهمیت قائل هستند تا از خشم جامعه بین‌المللی بکاهند، اما این خیمه‌ شب‌بازی‌ها فقط برای فریب افکار عمومی و کاستن از خشم کشورهای عربی از کشتار بیشتر فلسطینیان است وگرنه هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا چیز دیگری است.

امام جمعه شهر وحدتیه اظهار داشت: یکی از مهم ترین دلایلی که مقامات تل‌آویو را به میز مذاکرات بازگردانده است، شکست‌های متوالی است که از نیروهای حماس در غزه متحمل شده‌اند. ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی حتی در شمال غزه که بیشتر ساکنان آن خانه‌هایشان را ترک کرده‌اند و زیرساخت‌ها و ساختمان‌ها هم به طور کامل تخریب شده است، نتوانسته پیشروی چندانی داشته باشد و با مقاومت گروههای فلسطینی، تاکنون بیش از ۱۸۵ تانک و خودروی زرهی و نزدیک به ۴۰ نفر از سربازان خود را از دست داده است.

امام جمعه شهر وحدتیه اظهار کرد: صهیونیست‌ها سعی دارند با وقفه‌های کوتاه در تهاجم زمینی، استراتژی‌ جدیدی برای موفقیت در برابر حماس پیدا کنند و شکست امنیتی خود در عرصه میدانی را لاپوشانی کنند.

وی افزود: این اولین عامل موافقت آنان با آتش بس چند ساعته یا چند روزه است، اما عامل دیگری هم وجود دارد و خرید زمان است برای تدوین طرحی برای اداره این باریکه پس از جنگ چرا که این غافل گیری طوفان الاقصی به صورت ویژه فرصت هر نوع برنامه ریزی را از آنان گرفته است.

امام جمعه شهر وحدتیه گفت: معلوم است که رژیم غاصب در مخمصه‌ای بی‌نظیر گرفتار شده است، هم به جهت شکست غیرقابل ترمیم در عملیات طوفان الاقصی و هم به خاطر احتمال طولانی شدن جنگ که برنگرانی‌های رژیم جعلی افزوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha