یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
پوستر کارگاه یک روزه فلسطین و نقش من

حوزه/ کارگاه یک روزه فلسطین و نقش من به همت مجمع اسلامی حبل الله ویژه جوانان، دانشجویان و طلاب مشهدی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی محمدآبادی دبیر مجمع اسلامی حبل الله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه پیرامون برگزاری کارگاه "فلسطین و نقش من"، اظهار داشت: این کارگاه با هدف طراحی عملیات‌های موثر برای امروز غزه برگزار می‌شود و آخرین تحولات میدانی، آخرین ایده‌های نقش‌آفرینی مردمی مدافعان فلسطین در مقابل اسرائیل در جهان و طراحی و تمرین عملیات از جمله سرفصل‌های مطرح در این کارگاه می‌باشد.

وی با بیان اینکه این کارگاه ویژه جوانان، دانشجویان و طلاب مشهدی است، افزود: این کارگاه به همت مجمع اسلامی حبل‌الله با همکاری گروه فرهنگی شهیدالقدس، مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد و معاونت فرهنگی‌تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

دبیر مجمع اسلامی حبل الله، با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام ۳۰ آبان ماه خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند کلمه «غزه» را به شماره ۰۹۳۰۲۲۰۱۴۳۵ ارسال کنند.

گفتنی است «کارگاه یک روزهه طراحی عملیات‌های موثر برای امروز غزه» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در عرصه بین الملل و فلسطین پنجشنبه ۲ آذرماه، ساعت ۸ تا ۱۶ در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) برگزار می‌گردد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha