پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ستاد امر به معروف اردبیل

حوزه/حجت‌الاسلام میرعباس زاده گفت: در زمینه حجاب و عفاف در اماکن ورزشی و ورزشکاران با توجه به حساسیت موضوع و تلاش دشمنان باید متولیان ورزش و جوانان به خوبی این محیط ها را مدیریت کنند و با یک رویکرد فرهنگی و آگاهی بخشی از نفوذ دشمنان در این بخش جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل روز سه شنبه ۳۰آبان ۱۴۰۲ با محمد علی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفت‌وگو کرد .

در این جلسه حجت الاسلام میرعباس زاده با توجه به تأثیر قابل توجه جوانان در جامعه، نقش اداره ورزش و جوانان بسیار حائز اهمیت است، گفت: آموزش جوانان درباره قضایای مطالبه گری و قانونی، ترویج اخلاق حسنه، پاسخگویی در قبال خطای نیروی کار؛ همچنین پاسخگویی در قبال فضائح شغلی چالش‌برانگیز است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل اظهار کرد: مدیران ورزش با تاثیرگذاری بر ورزشکاران، مربیان و هواداران می‌توانند نقش مهمی در امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند. آن‌ها می‌توانند با ارائه الگوی صحیح و اخلاقی، به ترویج ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی کمک کنند.

وی گفت: با توجه به تأثیر گسترده‌ای که ورزش در جامعه دارد، مدیران ورزش مسئولیت بالایی در فراهم آوردن فضای سالم و پویای ورزش دارند. آن‌ها می‌توانند با ترویج رفتارهای اخلاقی، پذیرش تفاوت‌ها و رفع تبعیضات نقش مثبتی در جامعه داشته باشند.

میرعباس زاده ادامه داد: نقش ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر جوانان بسیار مهم است. جوانان به عنوان آینده کشور و جامعه، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به ارزش‌ها و اخلاقیات جامعه دارند. بنابراین، تربیت آن‌ها به عنوان افراد منطقه‌گرا و با اخلاق، مسئولیت بزرگی را بر عهده دارد. ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال تشویق جوانان به کارهای خیر و خدمت به جامعه است. همچنین آن‌ها را از کارهای ناپسند و منفور دور نگه دارد، این کار باعث تقویت اخلاق و رفتار صحیح در جامعه می‌شود.

وی گفت: در زمینه حجاب و عفاف در اماکن ورزشی و ورزشکاران با توجه به حساسیت موضوع و تلاش دشمنان باید متولیان ورزش و جوانان به خوبی این محیط ها را مدیریت کنند و با یک رویکرد فرهنگی و آگاهی بخشی از نفوذ دشمنان در این بخش جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha