شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
جشنواره فرهنگی ورزشی

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون استان خبر داد و گفت: این جشنواره در اردوگاه امام خمینی(ره) کمیته امداد در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مرتضی زارع مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره فردا در اردوگاه امام خمینی(ره) کمیته امداد در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره فرهنگی ورزشی با همکاری بسیج طلاب و مشارکت نهادهای نظامی برگزار می‌شود یادآور شد: در این جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، دارت و دو و میدانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه در رشته فوتسال تعداد هشت تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، گفت: به تیم‌های برتر این جشنواره جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام زارع، با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره ورزشی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، نشاط جسمی طلاب در کنار نشاط روحی است، این جشنواره با عنوان یادبود طلبه شهید امنیت آرمان علی‌وردی نام گذاری شده و با همکاری بسیج طلاب استان و انجمن ورزشی طلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha