شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج آورده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

سلام و صلوات خدا و رسول گرامی اسلام و اولیای گرامیش بر روح مطهر و ملکوتی امام عزیز و بر ارواح طیبه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بویژه شهدای حوزه و روحانیت که در هنگامه نبرد رشته تعلقات درس وبحث مدرسه را بریدند و عقال تمنیات دنیا را از پای حقیقت علم برگرفتند و سبکبالان به میهمانی عرشیان رفتند.

در مجمع ملکوتیان شعر حضور سروده‌اند و خود منذران صادقی شدند که از شمع حیاتشان گوهرشبچراغ ساختند (رک صحیفه امام منشورروحانیت).

آری دیروز فرزندان امام روح الله؛ زمزمه کردند که جهاد یک وظیفه است و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی هم ضرورتی انکارناپذیراست و شرط نام نویسی در زمره مجاهدان فی سبیل الله پای در میدان های جهاد نهادن و در آن میقات بزرگ و مقدس احرام شهادت بستن است و امروز علم جهاد و جنگ شناختی بر دوش همه بسیجیان وفداییان امام خامنه ای عزیز است که مبادا مقتدایمان ما را بیاری بطلبد وما چونان مردگانی در میان زندگان باشیم ومصداق «صم بکم »و یا «انک لاتسمع الموتی »وامام المسلمین همچون جدغریبش ببیند که سربازانش خفته اند وچاره فقط دریاری خواستن مجاهدان بخون آغشته است که:

«یا مُسْلِمَ بْنَ عَقیل، وَ یا هانِیَ بْنَ عُرْوَةَ، وَ یا حَبیبَ بْنَ مظاهِرَ، وَ یا زُهَیْرَ بْنَ الْقَیْنِ، وَ یا یَزیدَ بْنَ مَظاهِرَ، وَ یا یَحْیَی بْنَ کَثیر، وَ یا هِلالَ بْنَ نافِع، وَ یا إِبْراهِیمَ بْنَ الحَصیْنِ، وَ یا عُمَیْرَ بْنَ الْمُطاعِ، وَ یا أَسَدُ الْکَلْبِیُّ، وَ یا عَبْدَاللّهِ بْنَ عَقیل، وَ یا مُسْلِمَ بْنَ عَوْسَجَةَ، وَ یا داوُدَ بْنَ الطِّرِمّاحِ، وَ یا حُرّ الرِّیاحِیُّ، وَ یا عَلِیَّ بْنَ الْحُسَیْنِ، وَ یا أَبْطالَ الصَّفا، وَ یا فُرْسانَ الْهَیْجاءِ، مالی أُنادیکُمْ فَلا تُجیبُونی، وَ أَدْعُوکُمْ فَلا تَسْمَعُونی؟! أَنْتُمْ نِیامٌ أَرْجُوکُمْ تَنْتَبِهُونَ؟ أَمْ حالَتْ مَوَدَّتُکُمْ عَنْ إِمامِکُمْ فَلا تَنْصُرُونَهُ؟ آیا پاسخی برای شهدایی که امروز ما وارثان آنهاییم داریم که ما زنده باشیم و امام ومقتدایمان شهدا را به یاری بطلبد!!!

برادران عزیز و طلاب گرامی:

دریادلان راه سفر در پیش دارند

پا در رکاب راهوار خویش دارند

گاه سفر آمد برادر! گام ‌بردار!

چشم از هوس از خُرد از آرام‌ بردار

گاه سفر آمد برادر! ره دراز است

پروا مکن بشتاب! همّت چاره‌ساز است

آری چاره امروز ما همت ماست اگر خدای نکرده دیر بجنبیم از قافله جامانده ایم و فرعونیان و قبطیان برای ربودن ارزش ها و اهلاک قوم امام و وطن حیله ها ساز کرده اند و نیرنگ ها گشوده اند و صد البته اگر گوش بفرمان ولی سپردیم هم راه باز است و هم مقصد نمایان.

و اینک راهبردهای میر و علمدار انقلاب برای عبور از طوفان های سهمگین و امواج بنیاد برافکن فتنه های فتنه گران و اشرار عالم گواه صادقی برای پیروی آگاهانه از آن زعیم است و روز به روز هم نشانه های پیش بینی شده برای نابودی اسرائیل و دفاع از آرمان قدس و فلسطین و دریک کلمه جنگ احزاب قرن حاضرآشکارتر می شود .

به امید روز وصل

والسلام

اسماعیل روشن تن

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha