دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ حجت الاسلام عاشوری گفت: امروزه حرکت‌هایی در دنیا نمایش داده می‌شود که نشان از عظمت، نفوذ و تفکر بسیج دارد، در حقیقت، اخلاص و شجاعت بسیجیان در تمام عرصه‌ها موجب خنثی شدن نقشه دشمنان و بیگانگان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف پیش از ظهر امروز به‌مناسبت هفته بسیج با حضور در آموزشگاه شهید هدایتی سیراف ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه در سیره ائمه(ع) دارد و رمز ماندگاری بسیج این است که خون مظلومینی همچون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به آن تزریق شده است.

وی بیان کرد: امروزه حرکت‌هایی در دنیا نمایش داده می‌شود که نشان از عظمت، نفوذ و تفکر بسیج دارد، در حقیقت، اخلاص و شجاعت بسیجیان در تمام عرصه‌ها موجب خنثی شدن نقشه دشمنان و بیگانگان می‌شود.

امام جمعه سیراف با بیان اینکه یکی از ضروریات دین در دنیای امروز، بصیرت داشتن و بصیر بودن است، گفت: اقشار جامعه ضمن کسب بصیرت، با نگاهی واقع گرایانه آمادگی لازم برای خدمت رسانی به وطن را داشته باشند که باید با آگاهی بخشی افراد جامعه، حضور دشمن را نسبت به هر زمان دیگر به خود، نزدیک‌تر بدانند.

حجت الاسلام عاشوری اظهار کرد: بسیجی که فکر کند وظیفه‌اش فقط جهاد در جنگ است، بسیجی نمی‌ماند، بال جهاد با نفس باید به اندازه بال جهاد نظامی قوی باشد.

وی با بیان اینکه بسیجی در جاذبه و دافعه دارای مرزی است که ایمان و کفر دو سوی آن را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: بسیجی، غرض ورزی شخصی ندارد، هر جا آرمان‌های اسلام ایجاد کند می‌غرد و با شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha