چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: غزه امروز فقط آوردگاه مبارزه و جهاد نظامی نیست، پرورشگاه انسان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز و خاستگاه تحولات بی‌نظیر در تاریخ زندگی انسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره، اظهار داشت: این روزها غزه فقط یک باریکه ۳۶۵ کیلومتر مربعی نیست، یک مدرسه و دانشگاه بزرگ و گسترده به پهنای همه جهان است، مدرسه‌ای که ساکنان آن از کوچک تا بزرگ درس انسانیت، صبر، شُکر و مقاومت در برابر ظلم را آموزش می‌دهند و درحال رقم زدن یک اتفاق بزرگ تمدنی هستند.

وی افزود: غزه امروز فقط آوردگاه مبارزه و جهاد نظامی نیست، پرورشگاه انسان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز و خاستگاه تحولات بی‌نظیر در تاریخ زندگی انسان است، درس‌های غزه قبل از آن که امنیتی و نظامی و سیاسی باشد، فرهنگی و معرفتی است.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه بسیج یک تفکر همیشه بیدار در برابر نقشه‌های متعدد دشمنان نظام اسلامی است، گفت: بسیج و بسیجی یک نیروی همیشه آماده در برابر مشکلات و سختی‌های روزگار است، تفکر بسیجی تفکر ایمان، اخلاص، خود باوری و از خودگذشتگی است و لذا ما به بسیجیان افتخار می‌کنیم و به بسیجی بودن‌مان می‌بالیم.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: بسیج و بسیجیان مصداق کامل ایثار، فداکاری، اخلاص، عشق به خدا، عشق به اسلام، عشق به شهادت و مردمی بودن آنها است.

امام جمعه شبانکاره، ضمن تشکر از تلاش‌های اداره راهداری شهرستان جهت تعریض و بهسازی جاده‌های منطقه، بیان کرد: یکی از نیازهای مهم و مبرم مردم منطقه مخصوصاً روستاها فراهم نمودن راه مناسب جهت عبور و مرور است.

وی تصریح کرد: حقیقتا بعضی جاده‌های روستایی جهت رفت و آمد مردم وضعیت مناسبی ندارند، در این جاده‌های باریک جان افراد به خطر می‌افتد و متاسفانه بعضاً تعدادی جان خود را از دست داده‌اند، ما در قبال سلامتی و جان مردم مسئولیت داریم.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه تعریض و آسفالت جاده‌ها کمترین خدمت به مردم روستاها است، گفت: پیگیری‌هایی در این خصوص شده اما امیدوار هستیم که مسئولین هر چه سریعتر این مشکل و معضل را به جد پیگیری و حل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha