دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس مرکز ملی فضای مجازی، با آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه رویکرد ما جامعه‌پردازی در عرصه فضای مجازی است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید طی ۱۰ سال آینده فضایی بر اساس ارزش‌های خود با یک میلیارد کاربر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر سیدمحمدامین آقامیری، رئیس مرکز ملی فضای مجازی امروز با سفر به شهر مقدس قم و دیدار با آیت الله اعرافی که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی به محل زندگی مردم تبدیل شده است، اظهار کرد: در فضایی که به محل زندگی مردم تبدیل شده است باید احکامی پیاده شود.

وی با بیان اینکه جامعه باید محل سعادت و رشد بشر باشد، مطرح کرد: امروز فضای مجازی مانند جامعه شده است و باید به دنبال سعادت و رشد در آن باشیم.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه شروع ما در عرصه فضای مجازی به تازگی اتفاق افتاده است، عنوان کرد: امروز خدمات و کاربردها وابسته به غرب نیست.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در کشور داریم، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت‌ها در راستای ساماندهی ارتباط با مردم استفاده کنیم.

آقامیری با اشاره به اینکه رویکرد ما جامعه‌پردازی در عرصه فضای مجازی است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید طی ۱۰ سال آینده فضایی بر اساس ارزش‌های خود با یک میلیارد کاربر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در عرصه فضای مجازی غالباً تمرکز بر زیرساخت است، یادآور شد: اصل و اولویت باید خدمات و محتوا باشد و تاکنون در این عرصه اقدامات و پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه در عرصه تولید محتوا نیازمند اقدامات جدی‌تری هستیم، بیان کرد: برخی ابزارهای نوین مانند هوش مصنوعی، رقابت در عرصه تولید محتوا را سخت می‌کند.

وی اضافه کرد: باید نیروهای تولید محتوای خود را به تمام این ابزارهای نوین مجهز کنیم تا در این مسیر دچار عقب‌ماندگی نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    تمام صاحب نظران طلاب حوزه های علمیه مساجد حوزه هنری و تبلیغات اسلامی برای نوجوانان و جوانان و بزرگسالان باید رسانه های نوین و جدید تعریف و ایجاد کنند.