یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ثی

حوزه / مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه علمیه آیت الله مدنی (ره) کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، امروز مراسم گرامیداشت هفته بسیج همراه با یاد و خاطره تمامی شهداء به ویژه شهدای گرانقدر روحانیّت و امنیّت با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان و با حضور فرمانده بسیج طلاب و روحانیون بقیةالله الاعظم(عج)، اساتید و طلاب در مدرسه علمیه آیت الله مدنی(ره) کاشان برگزار شد.

کریم اکبری ضمن گرامی داشت هفته بسیج به تاریخچه تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج مستضعفین ۵ آذر ۱۳۵۸ برای حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب به دستور امام راحل تشکیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه بسیج از مردم با مردم و برای مردم می باشد، اظهار کرد: بسیج ریشه در صدر اسلام دارد، به طوری که در زمان پیامبراکرم (ص) حرکت خودجوش مردمی برای دفاع از اسلام شکل گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون بسیج نقش مهمی در مبارزه با توطئه های دشمنان، حفظ دستاوردهای نظام و کمک به محرومین داشته است، به الگوبرداری جهان اسلام از بسیج ایران در مبارزه با مستکبران اشاره کرد و گفت: در جنگ غزه بسیج مردمی پای کار آمد و موجب پیروزی نیروهای مقاومت شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان به نقش روحانیون در بسیج اشاره کرد و افزود: رسالت مهم بسیجیان روحانی جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت رسانی است.

انتهای پیام./

گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان + عکس

گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان + عکس

گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha