یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1121633
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
ی

حوزه / مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان از اجرای طرح مهر درخشان در کاشان و اعزام ۴۳ زائر اولی به مشهد الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان محمد جهاندار مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کاروان ۴۳ نفره دلدادگان بارگاه مطهر امام مهربانی‌ها، با بدرقه مسئولان و خادمیاران رضوی کانون زیارت، از منطقه کاشان عازم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج شدند.

وی افزود: این کاروان با کمک مالی خیّرین و با مساعدت مسئولان بنیاد کرامت رضوی در قالب طرح مهر درخشان، به مدت سه شبانه روز در زائر سرای رضوی اسکان داده شده و مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان، گفت: این کاروان در مدت حضور در مشهد ضمن زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی بهره مند شده و یک وعده نیز میهمان سفره پر برکت حضرت خواهند شد.

جهاندار، هدف از برگزاری این طرح را تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی، ایجاد نشاط معنوی، انس بیشتر با ائمه اطهار(ع) و بهره‌گیری از برنامه‌های فرهنگی تدوین شده در حرم رضوی در راستای ترویج زیارت متعالی عنوان کرد و گفت: طرح مهر درخشان ویژه زائرانی است که تاکنون به‌مشهد مقدس تشرف نداشته یا از آخرین زیارت آنان حداقل ۱۰ سال می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه اسکان، پذیرایی و تغذیه زائران طرح مهر درخشان توسط بنیاد کرامت رضوی و هزینه ایاب و ذهاب توسط خیران استان تأمین می‌شود، یادآور شد: پیش از این نیز کاروان زائر اولی‌ها با بدرقه خادمیاران رضوی در کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha