پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
نوزدهمین سالگرد مرحوم آیت‌الله سعادت‌پرور

حوزه/ نوزدهمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله سعادت پرور (پهلوانی) پنجشنبه نهم آذر ماه در مسجد اعظم قم برگزار می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی موسوی، دبیر ستاد برگزاری مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نوزدهمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله سعادت پرور داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ایوبی از شاگردان مرحوم آیت الله سعادت پرور که مسئول حوزه علمیه شهر نجف آباد است، برگزار می شود ضمن آن که حاج عباس حیدرزاده در این مجلس معنوی به مداحی اهل بیت(ع) خواهند پرداخت.

وی افزود: ما مراسم سالگرد را به عنوان بزرگداشت ایشان برگزار می کنیم تا زمینه ای باشد برای این که طلاب و آحاد مردم بیش از پیش با نکات و رویکرد اخلاقی و تربیتی مرحوم آیت‌الله سعادت پرور آشنا شوند ضمن آنکه در همین مراسم بخش هایی از توصیه های اخلاقی ایشان بیان می گردد.

مدیر موسسه برهان همچنین گفت:در سال های گذشته نیز مراسم های بزرگداشت ایشان با حضور پررنگ مردم و روحانیون همراه بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی یادآور شد : همچنان تدوین و آماده‌سازی برخی از آثار مرتبط با ایشان در دست اقدام است و البته کتب بسیاری نیز از ایشان برجای مانده که همچنان منشأ الهام است.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم روز پنج شنبه، نهم آذرماه، بلافاصله بعد از نماز عشا در مسجد اعظم قم با حضور،علما، اساتید، طلاب، شاگردان آن مرحوم و عموم مردم مومن و ولایی قم برگزار می گردد.

نوزدهمین سالگرد مرحوم آیت‌الله سعادت‌پرور برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha