یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز هر آنچه که در کشور به عنوان دستاورد شناخته می‌شود باید برای ملت تبیین و تشریح شود تا آنان بدانند که امروز این انقلاب در کجای تاریخ و معادلات جهانی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نشست هم‌اندیشی جهاد تبیین امروز در دانشگاه کردستان برگزار گردید.

حجت الاسلام طه توکلی در این نشست اظهار داشت: این انقلاب از ابتدا تاکنون افتخارات و دستاوردهای بسیاری داشته است لذا دشمن هرگز نمی خواهد که جهانیان موفقیت های این ملت را بدانند، لذا در این راستا با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی در حال تحریف حقایق می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: امروز هر آنچه که در کشور به عنوان دستاورد شناخته می‌شود باید برای ملت تبیین و تشریح شود تا آنان بدانند که امروز این انقلاب در کجای تاریخ و معادلات جهانی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جهاد یکی از دستورات اکید اسلام می‌باشد، خاطرنشان ساخت: واژه جهاد معادل واژه مبارزه در بسترهاست و کسانی که در این میدان فعالیت می‌کنند جهادگر شناخته می‌شوند.

حجت الاسلام توکلی افزود: امام خمینی (ره) در حکمرانی اسلامی ما را موظف نموده‌اند که در انجام اوامر و کارها هوشیار باشیم و اجازه توطئه چینی را به دشمن ندهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: بی‌گمان با آغاز جنگ تحمیلی دشمن در سال ۵۹ اگر نیروهای مردمی و بسیج وارد میدان نمی‌شد این جنگ و تجاوز همه جانبه طولانی‌تر و گسترده‌تر می‌گردید.

حجت الاسلام توکلی در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با مجاهدت و تلاش‌های خویش و نیز حمایت ملت ایران حاکمیت اسلامی را در کشور ایجاد کردند و همین امر باعث تغییر معادلات منطقه‌ای و جهانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha