یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جبهه عمل لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای گزارش سازمان دیده‌بان حقوق بشر در خصوص قتل‌عام دشمن خائن صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی نوار غزه را مشکوک و همسو با دشمن دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای گزارش سازمان دیده‌بان حقوق بشر در خصوص قتل‌عام دشمن خائن صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی نوار غزه را مذموم، مشکوک و کاملا مغرضانه و همسو با دشمن دانست.

این جبهه افزود: دیده بان حقوق بشر مدعی شد که احتمالاً موشکی مشابه موشک های مقاومت عامل این کشتار هولناک بوده است.

جبهه عمل اسلامی به این سازمان و همه ارگان ها و سازمان های بین المللی و جهانی یاد آور شد که دشمن صهیونیستی تمامی بیمارستان ها را در غزه هدف بمباران قرار داده و در آن مرتکب کشتار شده و حتی یک بیمارستان را رها نکرده است که از جمله آن ها، بیمارستان الشفا، الرنتیسی، اندونزیایی، اردنی و سایر بیمارستان هاست.

این جبهه اشاره کرد: گزارش آن سازمان با خود در تناقض است، زیرا بیان می کند که هیچ مدرک و گواهی مستند و یا بازدید میدانی وجود ندارد و متأسفانه از طرف دیگر حمایت از روایت دشمن را بدون هیچ گونه دلیل و مدرک تایید می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یکیند IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    سر و ته یه کرباسن
  • بلا وقفه و حصری IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    رزمندگان فلسطینی می بایست در صورت درگیری مجدد روی مناطق نفوذ و ورود دشمن تمرکز کنند و فرصت تنفس را به او ندهند، محل های ورود دشمن را منسد و آنان را در مناطق تصرفی محاصره کنند.
  • بسیج عمومی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    بسیج عمومی در غزه جنگ با اشغالگران مهم هست
  • محل درگیری IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    محل درگیری را داخل غزه قرار ندهیم، حماس می بایست همه توانش را پای کار می آورد، و عملیات را ادامه می داد، و دشمن را وادار می کرد تا ناچار شود که تمرکزش روی خطوط نبرد باشد نه داخل غزه و مناطق مسکونی
  • مدتها پیش IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    مدتها پیش اعلام شد که با حملات هوایی اسرائیل به سوریه برخورد می شود، متاسفانه شاهد چنین چیزی نبودیم. الآن موقعیت خوبی است تا اراضی اشغالی سوریه و لبنان و حد اقل بخشی از مناطق اشغالی فلسطین آزاد شود. این کار علاوه بر باز شدن جبهه جدیدی در شمال فلسطین اشغالی، امکان هدف گیری هوایی سوریه و مقاومت هم کاهش پیدا می کند و امکان تجهیز فلسطینیان در مناطقی که آزاد می شود هم سهل خواهد بود
  • تمرکز روی مراکز نظامی صرف IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    به جای زدن شهرکهای صهیونیستی، روی مراکز نظامی تمرکز کنند، هم بهانه زدن مناطق مسکونی غزه کاهش می یابد و هم نظامیانشان تحت فشار بیشتری قرار می گیرند
    • اولویت IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      زدن مناطق شهری صهیونیستی، بهانه درندگی آنها را تقویت می کند، مقاومت غزه ضرورت داره که همه توانش رو و از جمله موشکی رو برای مقابله با ماشین جنگی اسرائیل بکار بگیره
  • امل اسلامی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جبهه امل اسلامی بوده مگر یه گروه دیگه ای تاسیس شده؟
    • اثنتان IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      ظاهرا دو تاست، جنبش امل و جبهه عمل
  • آلات جنگی غنیمتی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    آموزش به مقاومت فلسطین برای شیوه استفاده از ادوات غنیمتی، یک ضرورت مهم هست، اون ها در آخر کارشان پایگاههای متعددی رو تسخیر کردند، اما نتوانستند از تانک ها و دیگر ابزار جنگی استفاده قابل توجهی بکنند. ما در جنگ تحمیلی از غنیمتی های دشمن خیلی بهره بردیم، زرهی های سپاه با اینها تشکیل شد. آن تجربه می بایست بروز شده اش در اختیار مقاومت درگیر قرار بگیرد.
  • پشتیبانی رسانه ای IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    پشتیبانی رسانه ای از مجاهدان صحنه نبرد و آموزش روش مواجهه فوق العاده مهم هست. نباید گذاشت کثرت روزانه شهداء ادامه بیابد. بخشی از تونل ها می تواند جان پناه مردم و خانواده ها باشد.
  • اعمال فراخوان عمومی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    الآن بسیج عمومی در غزه برای رویارویی و عقب راندن دشمن می بایست یک راهکار مهم باشد. اگر همه یا اکثریت غزه ای ها اسلحه به دست شوند وضعیت فرق می کند، و فشار بر نیروهای رسمی مقاومت کاهش می یابد، ما هم وقتی بسیج وارد عمل شد و حضور پررنگی در جبهه ها پیدا کرد ورق برگشت، نیروهای نظامی رسمی تقویت شدند و روحیه شان دوچندان شد، عملیات های پیاپی شکل گرفت و روند حمله دشمن بعثی معکوس شد‌.
  • حمله زمینی به شمال اسرائیل IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    از ۴۳ اسیری که مقاومت فلسطین امروز گرفته ۱۷ تاشآمریکایی هستند! خب آمریکا عملا و مستقیما داره دخالت می کنه نمیشه با صرفا درگیری های با کیفیت فعلی لبنان با اسرائیل کار زیادی کرد، گشودن جبهه زمینی لبنان و سوریه لابدمنه هست.
  • سیلی محکم IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    آمریکا با چندتا موشک و پهباد تفهیم نمیشه، دریا می بایست شاهد غرق شدن ناوهای آمریکایی باشد بی امان
  • ارتقاء IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    اقدامات یمنی های عزیز روند خوبی دارد، البته آنها هم می توانند نوک پیکان اهدافشان ناوگان جنگی دشمنان باشد، غرق کردن نه آسیب صرف و جزئی، نقاط حساس شناورهای شوم بیگانگان به یمنی ها آموزش داده شود.