دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری، معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه در صفحه شخصی خود به موضوع ولایت فقیه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری، معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه در صفحه شخصی خود به موضوع  ولایت فقیه پرداخت و نوشت:

«ولایت فقیه» خط قرمز ماست. هر کس به هر طریقی - عالمانه یا جاهلانه، به زمان علمی یا ژورنالیستی، خواسته یا ناخواسته، از سر علم یا از سر تردید و شبهه، با قصد خیر یا نیت شر - جبهه ی ولایت یا شخص ولی را تضعیف کند، اسلام را تضعیف کرده و از ما نیست: «لکم دینکم و لی دین».

#ولایت_فقیه

معاون مدیر حوزه‌های علمیه: ولایت فقیه خط قرمز ماست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    حضرت داود(ع)، پیامبر خدا و صاحب حکومت بود، قضاوت ایشان در قرآن ذکر گردید تا اهل دانش بیاندیشند و درست عمل نمایند، باید در راه حق ایستادگی کرد، آیا انسان که ممکن الخطاست اگر به جایگاهی برسد، معصومیت یافته و نباید به حساب خویش رسیدگی نماید؟ حضرت یونس اگر توبه نمی کرد و از تسبیح کنندگان نبود تا قیامت در شکم ماهی مانده بود!
    • محمدی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 0
      پیامبر اسلام(ص) قبل از رحلت نیز، از مردم پرسیدند آیا کسی بر گردن من حقی دارد، و طلب حلالیت نمودند، و فرمودند رسوایی نزد خداوند سخت تر از رسوایی نزد مردم است؛ اسوه مسلمانان در دنیا چنین رفتار کردند تا مومنان در شنیدن نقد دیگران تعصب نداشته نباشند و تنها بر خدا توکل نمایند.