دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دیدار مدیر دفتر موقوفات ومنابع پایدار حوزه های علمیه کشور با مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور با سفر به قزوین ضمن دیدار با  مدیر حوزه علمیه استان قزوین به بررسی وضعیت موقوفات حوزه علمیه و چگونگی ساخت خوابگاه متأهلین برای طلاب پرداخت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی میر مطلبی امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین، اظهار داشت: این سفر یک روزه با هدف بررسی موقوفات و منابع پایدار استان و همچنین برای ساخت خوابگاه متاهلین برای طلاب حوزه‌های علمیه قزوین انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد خوابگاه‌های متأهلی برای طلاب حوزه علمیه افزایش، تجهیز و بهسازی شود و لازم است برای پایان بخشی بر دغدغه همیشگی طلاب، از طریق معاونت منابع پایدار حوزه‌های علمیه به خوبی در استان‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: در این دولت حمایت جدی از موضوع ازدواج خصوصا خوابگاه متاهلی شده و این مهم در رویکرد دستگاه‌ها نیز دیده می‌شودکه باید در این موضوع تسریع شود.

مدیر دفتر امور موقوفات و منابع پایدار حوزه های علمیه کشور، همچنین با مدیر کل مسکن و شهرسازی استان قزوین در خصوص تأمین زمین برای ساخت خوابگاه متأهلین طلاب حوزه علمیه استان قزوین دیدار وگفت‌وگو کرد.

جلسه با مدیر کل منابع طبعی و آبخیزداری استان قزوین نیز از برنامه‌های دیگر مدیر دفتر موقوفات ومنابع پایدار حوزه های علمیه کشور در سفر به قزوین بود.

مدیر دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور به قزوین رفت

مدیر دفتر موقوفات و منابع پایدار حوزه‌های علمیه کشور به قزوین رفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha