دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تفاهم نامه

حوزه / تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد با نهادهای حوزوی استان هرمزگان در راستای کمک به توانمندسازی جامعه هدف این نهاد امضا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، امروز یکشنبه با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان، مدیر حوزه علمیه استان، مدیرحوزه علمیه خواهران و مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان، تفاهم نامه همکاری بین نهادهای حوزوی و کمیته امداد امضا شد.

حجت الاسلام و المسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در این آیین گفت: با کمک همدیگر و استفاده از ظرفیت های کمیته امداد و حوزه های علمیه بتوانیم در راستای هدف مشترک خدمت موثر به مردم موفق باشیم.

وی افزود: با ایجاد دبیرخانه مرکزی هم شاهد تسریع در اجرای این تفاهم نامه مشترک باشیم و هم متناسب با نیاز هر شهر و منطقه بتوانیم برنامه های را اجرا کنیم.

ترویج فرهنگ نیکوکاری

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان هم ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: اهداف این تفاهم نامه ارتقاء تعاملات بین کمیته امداد و حوزه های علمیه استان در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری و نشر سنت های حسنه اسلامی با ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پژوهشی و فناورانه به افراد و خانواده های جامعه هدف است.

ویی افزود: با استفاده از ظرفیت های حوزه های علمیه در قالب این تفاهم نامه بتوانیم به نحوه شایسته ای خدمات مطلبوتری به افراد تحت حمایت ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha