یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
.

حوزه/امام جمعه برازجان گفت: مبلغ بودن شغل نیست که مسائل مادی مانع آن شود، بلکه ارسال و ابلاغ پیام الهی و انبیاء یک هنر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه شهر برازجان امروز ضمن تقدیر از ۶۱ مبلغه طرح امین و جهادی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س)، گفت: مبلغ بودن شغل نیست که مسائل مادی مانع آن شود، بلکه ارسال و ابلاغ پیام الهی و انبیاء یک هنر است و باید از شیوه‌ها و ابزارهای نوین تبلیغی استفاده کرد.

وی افزود: ولایت‌مداری، صبر و به ویژه روشنگری، تبلیغ و جهاد تبیین حضرت زینب(س) الگوی کاملی برای زندگی خواهران طلبه می باشد.

حجت الاسلام مصلح در ادامه بیان کرد: جهاد یعنی نهایت کوشش؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس جهاد نظامی داشتیم؛ در اقتصاد، جهاد اقتصادی به عنوان اقتصاد مقاومتی تعریف شد، در امر فرهنگی نیز حضرت آقا جهاد تبیین را مطرح فرمودند به ویژه در این برهه زمانی که نسل جوان و نوجوان ما تحت تاثیر افکار غربی، از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی قرار گرفته‌اند و آسیب‌های زیادی دیده‌اند.

امام جمعه برازجان ضمن تاکید بر لزوم فعالیت در عرصه تبلیغ و روشنگری، افزود: حضور مبلغ به خصوص در مدارس بسیار ضروری و تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغین حضوری فعال در مدارس داشته باشند، چرا که نوجوانان پاک و معصوم‌ و تربیت‌پذیرند و لذا حضور در جمع آنها قطعا می‌تواند تاثیر مطلوب ایجاد کند و فضای جامعه را تغییر دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha